Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.9. jsem zaplatila Voucher na pobyt v Penziónu Sukorady na 2 noci pro 2 osoby,ale při rezervaci termínu mi bylo sděleno,že portál ukončil svoji činnost a není možné tyto služby čerpat.
Pobyt pro 2 osobyv Penziónu Sukorady - 2 noci pro 2 ,Kód Voucheru NAK00001zpyhymqq
Požaduji vrácení zaplacené částky
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uzavřela s provozovatelem ubytování smlouvu o ubytování prostřednictvím zprostředkovatele (slevového portálu), je smlouva mezi spotřebitelkou a provozovatelem ubytování závazná a provozovatel ubytování je povinen plnit. A to i v případě, kdy ukončí zprostředkovatel svou činnost. Není-li v silách provozovatele ubytování služby poskytnout, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků.
Nebude-li provozovatel ubytování plnit dobrovolně, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň provozovatel parkoviště upozorněn na možnost uhradit škodu bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.