Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.10. jsem objednal přes portál kouzelnydeda.cz zájezd do Rakouského Mariazellu na vánoční trhy. Zaplatil jsem částku, ale nepřišel mi žádný voucher ani žádné informace ohledně zájezdu. Nepřišlo mi vůbec nic.
Psal jsem na reklamační oddělení i obchodní oddělení, ale nikdo mi neodepsal. 28.11. (3 dny po termínu zájezdu) mi přišel z reklamačního odd. mail, že zájezd zrušila CK. Poté po mě chtěli účet na který mají vrátit platbu, ale žádná platba nepřišla. Už ani nekomunikují.
Zájezd do Rakouského Mariazellu na šíleně děsivý rej čertů - č.obj.: 29059
Požaduji vrácení platby 1.580 Kč.
Případnou odpověď zaslat na nanotechnologie.tuma@gmail.com
Děkuji.
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala k vrácení peněžních prostředků, je povinna tak učinit. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.