Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13792Předem zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2016, před 8 lety

Jana Chmelíčková

Znění stížnosti

Dne 21.11 2016 jsme zakoupili v e-shopu MT nábytek obývací stěnu a ihned také zaplatili 20 547 Kč(což je částka vyšší než 5000 kč ) a následně jsme vystaveni výmluvám,mlžení a výmyslům.Voláme denně a provoláváe spousty peněz navíc,jelikož jsme vždy minimálně 10-tý ,,spokojený´´ zákazník v pořadí!Naše objednávka(č. 2016208840) měla být doručena 8.12 2016.Nyní není nikdo z této firmy schopen říci,kdy bude zakoupené zboží dodáno.Náš původní nábytek je vystěhován,vše připraveno,vánoce za dveřmi a firma si z nás dělá stále dobrý den,slušně řečeno.Na dotazy o stavu ddávky zboží odpověděli,že chybí 1 kus nábytku,potom už byl kompletní a zase není v plánu přepravy...
20.12 2016 to bude 30 dní kdy nebudeme mít ani své peníze,ani zboží.
Vyzvali jsme je emailem k co nejrychlejšímu dodání našeho zboží a že jim dáváme lhůtu do 18.12 2016,načež přišel tento email jako odpovědˇ:
Vaši objednávku jsme prověřovali, dle dostupných informací je již v převoze, tudíž nejpozději o víkendu bude na našich skladech, dodání by tedy bylo možné počátkem 51. týdne.
Žádáme Vás o vyjádření zda na objednávku vyčkáte.
Opět žádný konkrétní termín a neustálá nejistota,že budeme o vánocích bez nábytku.
Mají spousty nespokojených zákazníků,viz.recenze:
https://www.facebook.com/MTnabytekcz/?fref=ts
https://najisto.centrum.cz/3036147/exiteria-sro/hodnoceni/
Děkujeme s pomocí s řešením našeho případu.

rodina Chmelíčková


Produkt

MT-nábytek.cz 530 514 242 | info@mt-nabytek.cz Vážený zákazníku, Děkujeme za Váš nákup na MT nábytek.cz. Nejpozději během příštího pracovního dne Vám objednávku potvrdíme e-mailem.Protože jste zvolili platbu bankovním převodem, budou v této e-mailové zprávě uvedené i údaje potřebné pro platbu. Upřesňující informace k objednávce: Číslo Vaší objednávky: 2016208840 Datum a čas objednávky: 21.11.2016 16:39 Kód Název zboží Množství Cena za 1 kus Cena celkem 072-K-1944 Luxusní obývací sestava Adamina 2 Barevné provedení: bílá / černá 1 10 035 Kč 10 035 Kč 072-K-1946 Kombinovaná šatní skříň Adamina Barevné provedení: bílá / černá 1 5 256 Kč 5 256 Kč 072-K-1945 Prosklená komoda Adamina Výběr varianty: varianta 3 - bílá 1 5 256 Kč 5 256 Kč Doprava Doprava MT-nábytek.cz + partneři 0 Kč 0 Kč Výnos Ne, nechci výnos 0 Kč 0 Kč Záruční doba 24 měsíců 0 Kč 0 Kč Celková cena bez DPH: 16 980,99 Kč DPH (21%): 3 566,01 Kč Celková cena zboží a služeb s DPH: 20 547,00 Kč Platba: Převodem Zboží dodáme do: 08.12.2016


Požadované řešení

Rychlé dodání zboží,pokud možno do 18.12 2016


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 15:54, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 18:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.