Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#13794Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2016, před 8 lety

Miloslav Polách

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5.12.2016 jsem si u Alzy objednal notebook za 18 tisíc a zaplatil jsem předem převodem na účet a zvolil možnost dodání Českou poštou. Součástí notebooku byla i licence Zoner Photo Studio zdarma. 6.12.2016 mi přišel e-mail, že je zásilka vyřízena a předává se dopravci a že mi bude zásilka doručena 7.12.2016. Přišlo mi i číslo balíku NP1216868062U. 7.12.2016 mi bohužel přišla na e-mail pouze elektronická licence Zoner Photo Studio. Dnes je 15.12.2016 a notebook stále nepřišel. Stejně tak nepřišel ani žádný e-mail nebo sms, proč došlo ke zpoždění dodání. Po zadání čísla balíku na stránky pro zjištění polohy balíku mi vyjelo, že zásilka tohoto podacího čísla není v evidenci. Zkoušel jsem telefonovat na zákaznickou linku Alzy a tam mi bylo řečeno, že zásilka byla skutečně vyřízena a že se prý musela strčit někam "dozadu". Takže vlastně vůbec neví, kde se moje zásilka nachází. Zajímavé na tom je to, že mnou objednaný notebook je na na stránkách Alzy už "nedostupný". Dále jsem četl ještě 3 další stížnosti od zákazníků, co se týkaly datumu 6.12.2016, což je datum expedice, že jim zboží ještě nepřišlo. To asi nebude náhoda. Opravdu nevím, co si o tom myslet. Na té zákaznicné lince mi řekli, že se do druhého dne ozvou. A zase ticho po pěšině. Takže tam budu muset zase volat. Nejhorší je na tom to, že už jsem za zboží zaplatil a to né zrovna málo. Prostě mi příjde, že to vůbec neřeší a jenom lžou. Číslo objednávky je 163021340.


Produkt

Lenovo IdeaPad 510-15IKB Silver


Požadované řešení

Chtěl bych vědět, kde se má zásilka nachází a kdy mi bude doručena. Nebo požaduji okamžité vrácení pěněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2016 16:34, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 18:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.