Společnost


SKROSTAV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13795Neodborně provedená rekonstrukce koupelny a WC v RD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2016, před 8 lety

Martin Kubica

Znění stížnosti

Dobrý den,nechali jsme si firmou Skrostav zrekontruovat koupelnu a wc v RD a rekonstrukce byla provedena neodborně a stav je katastrofický.Několikrát jsem upozorňoval dělníky i jednatele firmy na závady zjištěné při rekonstrukci a bylo mi přislíbena jejich náprava.Místo nápravy jsme se dočkali akorát toho,že nám jednatel donesl Fa k doplacení objednávky a jakékoliv reklamace a naše stížnosti s náma nehodlá řešit.Zasílali jsme firmě doporučeně dopis s Protokolem o špatně provedeném díle s vypsanými závadami,a na e-mail jsme jim zaslali i fotodokumentaci závad.Nikdo s náma nekomunikuje.Jednatel na nás začal křičet poté,co jsme mu sdělili,že nemají práci ještě dokončenou a závady nejsou odstraněny.Při sdělení,že dílo nepřebíráme a nedoplatíme,dokud nebudou závady odstraněny,odešel aniž by se podíval na dosavadní provedenou práci jeho dělníků.Začal vyhrožovat,že nám bude zasílat upomínky dlužné částky a že si máme být jisti tím,že žádný soud ještě neprohrál a že z nás ty peníze dostane.Jsme velice zklamaní a znechucení odvedenou prací firmou Skrostav.Veškerý materiál jsme si nakoupili sami a neodbornou prací nám firma vše zničila (obklady,dlažba,vana atd.).Prosíme Vás o nějakou pomoc a vyřešení.Děkuji, Kubica


Požadované řešení

Žádáme o důkladnou znovurekontrukci koupelny a WC na náklady firmy Skrostav nebo storno faktury na zbývající doplatek,který po nás firma požaduje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2016 08:02, před 8 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (rekonstrukce koupelny a WC). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitel dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitel právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitel právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.

Byla-li během provádění díla způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Pokud situace dospěje do stadia, že se bude muset spotřebitel domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup. Jejich databázi lze nalézt na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 14:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.