Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem prsten z bílého zlata se zirkony, 1.7.2012, byl již dvakrát na uznané reklamaci kvůli vypadenému zirkonu. Po třetí tu samou závadu neuznali, s čímž nesouhlasím. Prsten je evidentně nekvalitně udělaný, zirkony jsou v něm nedostatečně uchyceny.
reference zboží A26-894-54
vrácení peněz
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace, má možnost se obrátit na nezávislého odborníka, který vypracuje objektivní posudek. V případě, že bude daný posudek vyznívat ve prospěch spotřebitele a reklamace bude na základě tohoto posudku uznána, má spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady podle § 598 občanského zákoníku. Pokud bude uznána třetí reklamace týkající se stejné závady, má kupující nárok žádat výměnu věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
Společnost NEW PRESENCE JEWELS s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.