Společnost


telcall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13800Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 8 lety

Přemysl Synek

Znění stížnosti

Koupil jsem od Dexa.cz - Telcall s.r.o. mobilní telefon Sony Z5 Compact z EU distribuce (německý T-Mobile), který se při natáčení videa full HD (60 FPS) po 14minutách zahřeje na 55° C a dále teplota stoupá. Přístroji stoupá teplota i při delším prohlížení internetu v prohlížeči Opera.
Hodnoty teplot jsou zjištěné z aplikace Aida64.

V této zimní době se může hodit telefon, který "topí", ale rádi bychom vadný kus vrátili prodejci výměnou za dobrý.
Reklamovat jsem se telefon pokoušel v obchodu Dexa.cz - Telcall s.r.o., ve kterém byl zakoupen. Ale bez výsledku, protože reklamace nebyla uznána - vada se neprojevila.
Vadu jsem popsal a protože i po vrácení přístroje vadou trpí obracím se na dTest - vasestiznosti.cz

Některé přístroje Sony Z5 Compact mají problém s touto vadou - lze dohledat i na oficiálním webu společnosti Sony v diskuzích a i na jiných webových stránkách.

Společnost Dexa.cz - Telcall s.r.o. je hodnocena na Heureka.cz vcelku kladnými ohlasy kupujících, ovšem v diskuzi na Heureka.cz jsou na Dexa.cz - Telcall s.r.o. samé stížnosti, zejména na reklamace.

Jako důkaz mám několik fotografií a videí průběhu zahřívání, které bych rád poskytl, abych potvrdil jednání společnosti Dexa.cz - Telcall s.r.o.

Synek


Produkt

Sony Z5 Compact E5823


Požadované řešení

Dexa.cz - Telcall s.r.o. podle všeho nemá zájem o vracení zboží nebo řešení reklamací. Po zamítnuté reklamaci se proto obracím na dTest.
Jelikož jsem v právu, vadný přístroj skutečně mám, požaduji po Dexa.cz - Telcall s.r.o. výměnu za přístroj bez vady nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 16:07, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2017 18:21, před 8 lety

Uvedla bych na pravou míru tvrzení pana Michala Antonína (Synek), reklamaci jsme Vám nezamítli, jak sám tvrdíte, v servisním protokolu se píše: "Zakazníkem reklamovaná vada se během testování přístroje neprojevila. I přes intenzivní testování se servisní SIM se nepodařilo chybu dohledat. Přístroj má odpovídající parametry udávané výrobcem pro daný model. SW je v souladu s parametry výrobce. Obnoveno nastavení továrních hodnot dle originální customizace produktu. Přístroj byl řádně otestován".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2017 05:42, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.2.2017 18:10, před 8 lety


Přemysl Synek

Telefon odešlu do autorizovaného servisu Sony.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:13, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.