Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,několikrát nahlášená stížnost na pomalý internet který při přistěhování byl vynikající.Byla nám nabídnuta změna tarifu a sleva na volání z pevné linky/bohužel mobilní spojení je zde špatné/ze začátku vše v pořádku ale již 2-3 měsíce doslova zoufalství.Při žádosti o zrušení nám bylo nabídnuto zrychlení které trvalo tři dny a přesto že to bylo pomalejší dalo se připojit nyní není možné se kolikrát ani dostat na stránky protože se nemají chuť načíst a tak se ptám proč mám platit a čekat až mě dojde čas na výpověď a dívat se na neustále načítající kolečko nemluvě o tom že se na stránky vůbec nedostanu!
internet o2
Zrychlení do doby výpovědi nebo okamžitá výpověď bez sankce.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitelka ve smlouvě garantovanou rychlost připojení, které však internet nedosahuje, může reklamovat poskytování služby, pokud ani poté nedojde ke zlepšení kvality poskytovaných služeb, mohl by to být důvod k ukončení smlouvy bez sankce.
Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelným způsobem. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
rádi situaci prověříme. Potřebujeme však od Vás získat více informací. Zašlete nám, prosím, telefonní číslo Vaší přípojky. Můžete ho vložit zde (jako neveřejný údaj) či využít formulář na www.o2guru.cz/guru
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Prozatím došlo k záhadnému zrychlení a problémy prozatím vyřešeny.Čas ukáže zda zůstaneme u O2 či pořídíme jiného poskytovatele internetu.Děkuji.