Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#13801Pomalé načítání internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 8 lety

Monika Řeháková

Znění stížnosti

Dobrý den,několikrát nahlášená stížnost na pomalý internet který při přistěhování byl vynikající.Byla nám nabídnuta změna tarifu a sleva na volání z pevné linky/bohužel mobilní spojení je zde špatné/ze začátku vše v pořádku ale již 2-3 měsíce doslova zoufalství.Při žádosti o zrušení nám bylo nabídnuto zrychlení které trvalo tři dny a přesto že to bylo pomalejší dalo se připojit nyní není možné se kolikrát ani dostat na stránky protože se nemají chuť načíst a tak se ptám proč mám platit a čekat až mě dojde čas na výpověď a dívat se na neustále načítající kolečko nemluvě o tom že se na stránky vůbec nedostanu!


Produkt

internet o2


Požadované řešení

Zrychlení do doby výpovědi nebo okamžitá výpověď bez sankce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2016 09:09, před 8 lety

Pokud má spotřebitelka ve smlouvě garantovanou rychlost připojení, které však internet nedosahuje, může reklamovat poskytování služby, pokud ani poté nedojde ke zlepšení kvality poskytovaných služeb, mohl by to být důvod k ukončení smlouvy bez sankce.

Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelným způsobem. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2016 14:56, před 8 lety

Dobrý den,

rádi situaci prověříme. Potřebujeme však od Vás získat více informací. Zašlete nám, prosím, telefonní číslo Vaší přípojky. Můžete ho vložit zde (jako neveřejný údaj) či využít formulář na www.o2guru.cz/guru

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2017 09:07, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.1.2017 17:07, před 8 lety


Monika Řeháková

Hodnocení:

Komentář: Prozatím došlo k záhadnému zrychlení a problémy prozatím vyřešeny.Čas ukáže zda zůstaneme u O2 či pořídíme jiného poskytovatele internetu.Děkuji.