Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Již po několikáté jsem byla nucena se domlouvat s p. Beránkem na dovezení zásilky. Pokaždé mi vykládá kolik má zákazníků a stěžuje si na množství práce. Upřímně, mě tohle vůbec nezajímá, zajímá snad jeho, proč já v daný čas nemohu? Snažím se ním slušně domluvit na čase, čemuž se vždy vysměje, dělá mu i problém mi zavolat předem (opravdu je 5 min tak dlouho dopředu??) Takto se mnou jednal už před Vánočním obdobím, omluvu pro něho nemám...
Jiného řidiče pro Prahu 11, jestli mi příště opět přijede p. Beránek a bude jednat podobně, končím s využíváním Vašich služeb.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.