Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13802Chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 8 lety

Lenka Straková

Znění stížnosti

Již po několikáté jsem byla nucena se domlouvat s p. Beránkem na dovezení zásilky. Pokaždé mi vykládá kolik má zákazníků a stěžuje si na množství práce. Upřímně, mě tohle vůbec nezajímá, zajímá snad jeho, proč já v daný čas nemohu? Snažím se ním slušně domluvit na čase, čemuž se vždy vysměje, dělá mu i problém mi zavolat předem (opravdu je 5 min tak dlouho dopředu??) Takto se mnou jednal už před Vánočním obdobím, omluvu pro něho nemám...


Požadované řešení

Jiného řidiče pro Prahu 11, jestli mi příště opět přijede p. Beránek a bude jednat podobně, končím s využíváním Vašich služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2016 15:05, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 19:44, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.