Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13803(Ne)Kvalita služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 8 lety

Gabriela Mouchová

Znění stížnosti

Přikládám stejnou stížnost, jako jsem vložila na Facebook Geis CZ s.r.o, kde jsem se ovšem nedočkala naprosto žádného řešení pouze poděkování za zpětnou vazbu. Možná to můžete zde hnát někam výše :)
Tak tuhle firmu už nikdy!! Dne 12.12. jste vyzvedli balík, putoval do Modletic a odtud do Měšic, kam byl převezen 13.12. 7:30... Nejprve mě zarazila váha, kde jste uváděli 16kg a balík měl mít ve skutečnosti 33kg. Volala jsem proto na infolinku, kde mi sdělili, že bude převážen a že se váha ještě na internetu opraví (do teď je tam stejná), když už jsem s paní mluvila, tak jsem zjišťovala, kdy bude balík doručen. Paní mi řekla 14.12. mezi 10-14h. Za půl hodiny mi přišla SMS, že balík bude doručen 13.12., znovu jsem tedy vytočila infolinku a dozvěděla se, že balík bude doručen 14.12. mezi 10-14h. Nechala jsem to tedy být, dnes ráno sms s tím, že mi bude balík doručen a čas mi dopoledne upřesní řidič. Řidič volal 9:47, odpověděla jsem formou SMS zprávy, ať prosím napíše sms(nemohla jsem zrovna zvednout telefon) na to zareagoval dalším voláním. 10:26 jsem volala zpět, čekala bych, že se řidič představí, ale ozvalo se jen "No."... Řekla jsem kdo jsem a kam má balík doručovat, zeptal se jen na kterým konci ulice (rozdíl 300m) a oznámil mi, že zítra. Vzhledem k tomu, že už na balík doma někdo čekal dva dny, tak si nebude dělat volno ještě třetí den, odpověděla jsem mu proto, že rozhodně ne, že už měli balík doručit včera, takže ho prostě přiveze dnes! Navíc že ho měl přivézt mezi 10-14, sdělil mi, že tohle mi nikdo nemohl říct (zvláštní když mi to řekli hned dvě paní?), snažil se se mnou o tom dohadovat. Zkoušel na mě, že neví kde balík je, že je to fakt úžasný a podobně(zajímavé 10:28 byl naložen na rozvoz, jak to stihli, když nevěděl kde balík je?) .. Když jsem trvala na svém, že prostě budu mít balík dnes doma, tak se uráčil mi nabídnout, že přijede mezi 14 a 16h... Jak milé když už máte na odpoledne plány že? Nakonec přijeli 2auta za pět čtyři, jeden ze řidičů opět protivnej(tvářil se i na platbu kartou, co je na tom špatného?), druhej v pohodě. Kdybych nebyla tak rázná, tak zřejmě nemám balík ani za rok.. Kdyby nepřijel, měla jsem v plánu sednout do auta a do Měšic prostě zajet, ale to byste viděli toho sprda!!! Takhle mě ještě nikdy nic nevytočilo! Po přečtení všech záporných ohlasů ani nepředpokládám, že byste to někdy řešili, tak se holt vaší společnosti z daleka vyhnu. Tohle opravdu není normální.

Dekuji za vyřízení, Mouchová


Požadované řešení

Zkvalitnění služeb, potrestání či proškolení řidiče, jak by tu údajně mělo fungovat dle Geis


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2016 14:58, před 8 lety

Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Spotřebitel by mohl upozornit prodávajícího na to, že uvedená přepravní společnost nedoručuje řádně balíky. Prodávající má s přepravní společností uzavřenou smlouvu, a proto jako jediný může ovlivnit, zda do svojí nabídky vloží jiné přepravce, aby mohl předcházet problémům v budoucnosti. Má-li prodávající na výběr i jiné přepravce, může si spotřebitel zvolit pro doručování balíku primárně je. Zároveň si může spotřebitel stěžovat na centrále přepravní společnosti na to, že zásilka nebyla řádně doručována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 20:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.