Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupil jsem na czc.cz počítač, který mi byl eshopem sestaven z jednotlivých komponent, které jsem si sám vybral.
Před 31 dny jsem PC odnesl s poruchou na nejbližší pobočku czc.cz.
Po necelých dvou týdnech (ačkoli se jednalo již o druhou reklamaci stejné poruchy) technik czc.cz odhalil vadný komponent a poslal jej do autorizovaného servisu.
Dnešním dnem uplynula lhůta pro vyřešení reklamace.
Eshop navíc tvrdí, že se 30 denní lhůta vztahuje pouze na samostatný vadný komponent. Identifikace vadného komponentu počítače do lhůty prý nespadá. Totéž tvrdí o zpětném doručení zboží zákazníkovi (mně) - stačí prý, když do 30 dnů bude upraveno, pak mají údajně neomezenou dobu na to, aby mi PC dodali.
Stolní počítač, který byl společností sestaven z jednotlivých komponentů, které jsem si na eshopu vybral.
Výměna vadné komponenty v PC (základní desky) za novou a zaslání počítače zpět v co nejkratším termínu.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Sitta.
Dle informací od servisního technika s vámi již stížnost řešil a mělo by dojít k výměně vadného komponentu. Prosím vás o informaci, zda je věc uzavřena.
S přáním hezkého dne.
Michal Stýblo.
Hodnocení: