Společnost


Jaroslava Veisová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13808Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 8 lety

Lenka Vondrová

Znění stížnosti

15. 11. 2016 jsem si na stránkách robatka.cz objednala zboží v celkové hodnotě 385Kč, ihned mi přišel potvrzovací e-mail. Informace ohledně platby mi přišly 18. 11. 2016, v ten den jsem také odeslala peníze. V e-mailu bylo psáno "Zboží, které je skladem expedujeme do 3 pracovních dní. Zboží, které je skladem u dodavatele, nejpozději do 7 dní, o jiné variantě Vás budeme informovat." Už mi ale nepřišlo žádné potvrzení o platbě. Několikrát jsem psala na uvedený e-mail a asi 20x (v různých dnech i hodinách) jsem se snažila dovolat na tel. číslo, které je neustále vypnuté.


Produkt

Těhotenské TRIČKO světle růžové s výšivkou NOHY růžová (Maminčina velikost S) 340Kč + doprava Česká pošta - doporučený dopis 45Kč


Požadované řešení

Objednané zboží měl být dárek, který jsem do dnešního dne potřebovala mít doručený. Požaduji proto vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2016 14:31, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.12.2016 14:50, před 8 lety

Vážená paní Vondrová, objednávku jste udělala. Tu jsem Vám také potvrdila 18. 11. 2016. Jelikož jste ale objednala zboží, které nebylo skladem a od dodavatele se nepodařilo jej naskladnit, nebyly Vám ani zaslány podklady k platbě. Systém si tudíž vaši platbu nepřiřadil k faktuře. Platbu Vám samozřejmě převádíme ihned zpět. S pozdravem
Robátka.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2016 08:47, před 8 lety


Lenka Vondrová

Děkuji za odpověď. Peníze byly vrácené na můj účet, vše je tedy vyřešeno. Pokud by ale lépe fungovala komunikace, mohlo se předejít zbytečným komplikacím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 20:09, před 8 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.