Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost A3 SPORT mi reklamaci neuznala, nejedná se prý o výrobní vadu, ale špatný způsob nošení, nevím, jak se sport. boty nosí, ale jsem zklamaná z vyřízení reklamace, nemám už zájem u téhle společnosti nic kupovat, nemá zájem o zákazníky a způsob vyřízení reklamace - vše zamítnuto, boty jsou rozlepené, u paty molitan vydrolený, sítovina roztrhaná.
Vyměnit nebo opravit
|
Tweet |
Podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen vydat spotřebiteli písemné povrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 622 odst. 1 občanského zákoníku.
Společnost A3 SPORT s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: