Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1381Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2013, před 11 lety

Petra Žváčková

Znění stížnosti

Společnost A3 SPORT mi reklamaci neuznala, nejedná se prý o výrobní vadu, ale špatný způsob nošení, nevím, jak se sport. boty nosí, ale jsem zklamaná z vyřízení reklamace, nemám už zájem u téhle společnosti nic kupovat, nemá zájem o zákazníky a způsob vyřízení reklamace - vše zamítnuto, boty jsou rozlepené, u paty molitan vydrolený, sítovina roztrhaná.


Požadované řešení

Vyměnit nebo opravit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2013 19:51, před 11 lety

Podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen vydat spotřebiteli písemné povrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 622 odst. 1 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 10:24, před 11 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2014 10:24, před 11 lety


Petra Žváčková

Hodnocení: