Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#13810Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 8 lety

Jan Juráň

Znění stížnosti

Dnes, 16. 12. 2016 jsem byla kontaktována společností Redogan,která po mně vymáhá částku 390,-Kč, z toho 200,- ja ko dlužnou částku Bohemia Energy za upomínku z července roku 2014 (pravděpodobně za pozdní uhrazení zálohy ve výšce 4020,-Kč. Upomínku jsme nenašli, ale z výpisu jsme zjistili dvotýdenní zpoždění platby). V září téhož roku nám však byl vrácen přeplatek více než 18.000 korun, proto se domnívám, že pozdní zaplacení zálohy v případě takového přeplatku vůbec nezavdává příčinu k vymáhání nějaké pokuty. Kromě toho se domnívám, že jsme mohli být na nedoplatek upozorněni přímo společností BE a neplatit další poplatky vymáhající polečnosti.
Na placené zákaznické lince mi bylo sděleno, že už s tím nemohu nic udělat, než zaplatit, proto žádám touto cestou o nějaký vstřícný krok ze strany společnosti Bohemia Energy - buď stažení pohledávky nebo uhrazení všech nákladů, které nám tímto vzniknou.


Produkt

viz vyúčtování za období 06. 8. 2013 - 4. 8. 2014


Požadované řešení

Žádám o stažení pohledávky, pokud tak nebude učiněno do 20. 12. 2016, kdy musíme částku uhradit, pak žádáme o proplacení všech vzniklých nákladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 16:17, před 8 lety

Žádá-li společnost po spotřebiteli zaplacení dluhu, musí také prokázat existenci dluhu. Pokud již dluh zanikl tím, že byl započten oproti pohledávce spotřebitele vůči společnosti, neexistuje právní důvod, na základě kterého by společnost mohla částku vymáhat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2016 10:27, před 8 lety

Dobrý den, pane Juráň,

požadavek jsem předala kolegům z finančního oddělení k prověření, jakmile budu mít k dispozici bližší informace, budeme Vás obratem kontaktovat.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 08:43, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2017 08:34, před 8 lety


Jan Juráň

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vaši pomoc. Před zásahem dTestu Bohemia Energy neodpovídala na maily, při telefonických hovorech tvrdili, že s tím nic dělat nelze. Po vašem zásahu se vše rychle vyřešilo, BE zrušila své požadavky vůči nám.
Bohužel BE stále ještě těží z barevné zákaznické linky, takže i tak jsme zaplatili nemalou částku...