Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Čtečka e-knih eReading.cz START 2 s pouzdrem
20.4.2016 1. reklamace
Čtečka nejde zapnout. Nepomohlo nabití, ani restart.
13.7.2016 2. reklamace
Čtečka nejde zapnout. Stejná závada
Žádám výměnu za výrobek s jiným výr. číslem – vrácen stejný - opravený?
10.11.2016 3. reklamace stejná závada - nelze zapnout.
Trvám na vrácení peněz. Požaduji vrátit 3x poštovné za tři reklamace.
24.11. vráceny peníze za čtečku, urguji poštovné.
12.12. vráceno poštovné za tři reklamace.
Obchod ale odmítá vrátit peníze za obal objednaný a dodaný se čtečkou.
OBAL MI PRÝ POŠLOU ZPĚT, NEBOŤ OBAL JE PLNĚ FUNKČNÍ?
MŮŽE MI OBCHODNÍK VNUTIT OBAL, KTERÝ JE FUNKČNÍ POUZE S KONKRÉTNÍ ČTEČKOU, KDYŽ NA ČTEČKU REKLAMACI UZNAL?
K tomuto výrobku jsem ztratil důvěru, koupil jsem výrobek jiného výrobce.
Vrácený obal pro mne bude nepoužitelný.
Čtečka e-knih eReading.cz START 2 s pouzdrem
Požaduji vrácení peněz i za obal.
Obal jsem koupil v jedné dodávce (na jedné faktuře) současně se čtečkou. Uvedený obal je použitelný jen ke konkrétní čtečce knih. (Ke dvěma typům)
Kdyby obchodník při druhé reklamaci dodal dle mého požadavku stejný typ výrobku s jiným výrobním číslem, nežádal jsem ani poštovné.
Jestliže se opakovaná reklamace táhne půl roku, požaduji vrácení peněz i za obal.
|
Tweet |
Pokud bylo prodávajícím dodáno vadné zboží, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Byla-li spotřebiteli tímto porušením povinnosti způsobena škoda (újma na majetku), může spotřebitel žádat po prodávajícím náhradu této škody.
Navíc dle § 510 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že se právní jednání, které se vztahuje k věci hlavní, týká i jejího příslušenství. Bylo-li společně s výrobkem zakoupeno příslušenství, z jehož povahy je zřejmé, že bez hlavní věci postrádá pro spotřebitele smysl, a bylo-li od kupní smlouvy, jejímž předmětem byla věc hlavní, odstoupeno, ruší se také smlouva, na základě které bylo pořízeno příslušenství.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.