Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Na letišti V.Havla reklamováno poškozzené zavazadlo, následně odevzdáno PPL a převzato společnosti Dolfi 19320, která reklamaci uznala a nabídla jiné zavazadlo. které neodpovídalo ani rozměrum puvodního zavazadla. poté se již k reklamaci nevrátili, prý zaslali tuniským aerolinkam, do dnešního dne nemam ani zavazadlo ani peníze. Senior manager společnosti Adrián Rédli odmítl tuto skutečnosti řešit, zřejmě proto, že sídlo mají hlavní pobočka je mimo ČR a naše zákony na ně nestačí.viz citovaný text:Dobrý den, paní Pluchová,
vzhledem k tomu. že je poškozené zavazadlo již starší model, tak se na původní zavazadlo vztahuje amortizace, za každý rok si aerolinka odečítá 10%.
Z tohoto důvodu Vám nemůžeme nabídnout další zavazadla.
Na vaše původní zavazadlo bude vypracován znalecký posudek od aerolinek.
Budeme Vás o výsledku informovat.
požaduji vracení částky 1200,- Kč
|
Tweet |
Podle čl. 17 odst. 2 Montrealské úmluvy dopravce odpovídá za vzniklou škodu v případě zničení nebo ztráty nebo poškození zapsaného zavazadla, jestliže se událost, která způsobila zničení nebo ztrátu nebo poškození, stala na palubě letadla a nebo kdykoli v době, kdy zapsané zavazadlo bylo pod kontrolou dopravce.
V případě poškození musí spotřebitelka uvědomit dopravce o poškození neprodleně, jakmile je zjistí, nebo nejpozději do sedmi dnů ode dne převzetí v případě zapsaného zavazadla. Každá reklamace musí být učiněna písemně a předána nebo zaslána ve lhůtě uvedené výše.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Tato pravidla jsou závazná i pro společnost, která vyřizuje reklamaci za dopravce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.