Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, na postu chodim uz radu asi jako kazdy. Drive pracovne temer denne a nyni stridmeji , tudiz jsem si myslela ze jsem zvykla na vse. Ale dnes opravdu pretekl pohar! Na vyzve jsme meli, ze si balik muzeme vyzvednou mezi 14-17 hod. V 15:00 stojim u kukane vcelku prijemne slecny a rika mi, ze pan balikar, zde jeste nebyl. Tak se ptam, proc tedy na vyzve pisi tento cas. A z vedlejsi kukane na me zacne nadavat pani, jak si to jako predstavujeme my zenske, ze jsou Vanoce, tak pani rikam, proc mi nadava a ze Vanoce maji vsichni a ze ja si za sluzbu platim. Tak mi zacala nadavat znovu a ze to musim znat, kdyz tam bydlim, ze to tady tak funguje. Nezlobte se na me, kdybych tam na ne histericky jecela, ale ja chtela pouze vysvetleni. Me Ceska posta stoji cas, penize a jeste si mam nechat nadavat a vedet, ze na papir napisete neco a skutecnost je jinak??!! A je jasne, ze to neni vse co na me pani postacka nadavala. Ale jasne je, ze se spravedlnosti stejne nedockam. Pritom stacilo slusne se omluvit, vysvetlit...nerikam, ze bych nebyla mrzuta, ale tohle uz je opravdu i na me moc. Nehlede na to, ze jsme si tedy byli, pro balik jeste jednou pri ukonceni pracovni doby a tam nam bylo opet receno, ze balik neni, presto, ze podle cisla ma byt na poste, ale kdyz jsme to rekli, bylo nam oznameno, ze si ho mame dohledat sami.
viz.popis stiznosti
Bohuzel nahradu skody, za to asi nedostaneme, je to na Vasi uvaze!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.