Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13819Nedoručený dopis uřední

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 8 lety

Marta Hamalová

Znění stížnosti

dnes tj 16.12.2016 my bylo vhozeno do schranky že jsem nebyla zastižena a ani nijak mi nemohl byt doručeý doporučený uřední dopis ani nemohl byt vhozen do schranky jmenovku na schrance mám co tady bydlím střídaji se zde poštačky ktere jsou líné se podívat už sem tady jedne vysvětlovala at se pořádně dívá tohle už není normání tohle vše provádí pošta Čelákovice a dnes my vhodila poštatčka listeček že byl uřední dopis vrácen odesilateli již 15.12.2016 !!!!!!!! dnes mě našla a před týdnem nééé tak kde jsme udělejte pořádek v čelákovicich na poště už mě to nebaví nevím ktera chodí roznášet na ul Prokopa Holého čelákovice děkuji Hamalová


Požadované řešení

lepší komunikační služby na poště a i tak poštovnich doručovatelek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 07:44, před 8 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.