Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V měsíci říjnu 2013 jsem si z nabídky slevového serveru www.slevadne.cz, která mi přišla na mail, vybral kovovou flashku 32GB v hodnotě 299 Kč. Objednal jsem si ji, zaplatil jsem dne 18.10. na č.ú. 5192312/0800 převodem z účtu č. 241848678/0300 a na základě zaplacení mi byl poslán slevový voucher, který jsem zadal na příslušné místo na portále slevovymix.cz. Dobu se nic nedělo, až 6.11. mi bylo mailovou zprávou oznámeno, že jsem tento kód slevy zadal špatně nebo chybně a že byla objednávka stornována. Peníze mi však nikdo ani po dotazu mailem ze dne 8.11. nevrátil. 11.11. t.r.mi došla mailová zpráva od serveru slevadne.cz, že mi platnost kuponu končí. Ihed jsem na portále slevovymix zadal tento slevový kód (v políčkách pro zadávání se správně objevil z minula) a odeslal. Přišlo mi nejdříve, že se objednávka vyřizuje, potom 12.11. opět, že jsem kód zadal špatně, nakonec, že kód slevového voucheru je jedinečný a nejde jej zadat znova. Takže jede nabízí, druhý nedodá a asi už s tím nede nic dělat. Peníze jsou fuč, zboží nikde.
Kovová mini flashka 32GB, cena 299 Kč.
Vrátit peníze zpět na účet, nebo dodat zboží
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva - i prostřednictvím internetu - mají obě smluvní strany povinnost plnit dle dohodnutých podmínek. Vzhledem k tomu, že spotřebitel neměl dle poskytnutých informací možnost slevový kód uplatnit, má možnost od smlouvy dle § 517 občanského zákoníku odstoupit a žádat vrácení peněz.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.