Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13821Nedoručený doporučený balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 29 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 8 lety

Jela Feketíková

Znění stížnosti

Dobrý den v pondělí 12.12.2016 my byl z Heřmanova Meštce poslán doporučeně za 69 kč balíček,,včera při kontrole zásilky jsme zjistili že balíček je stále na této poště a ani se nehnul,,Dnes tam pani co mi balíček posílala šla a bylo ji řečeno,že už balíček od nich odešel a že se neví kde je..ale na kontrole balíčku vidím že je stále na této poště..Tak mi řeknite,,zaplatí se 69 kč aby byl balík doručen do dvou dnů a za 5 dnů balík nikde??a obyčejná zásilka mi z Prahy došla do dvou dnů


Požadované řešení

řešení??snad je Vám jasné že za tak drahou službu se má doručovat v termínu a jestli jsou svátky nebo ne je to placená služba a mělo by se vše dodržet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 07:35, před 8 lety

Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní službu uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.