Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#13825Zamítnutí odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2016, před 8 lety

Václav Směja

Znění stížnosti

Reklamoval jsem telefon Sony Xperia Z3 na pobočce Černý most.
Při první reklamaci, vše proběhlo celkem v pořádku. Uznali a opravili mi závadu reproduktoru, vadného displaye a porušení voděodolnosti (odlepený display a porušená guma na krycí záslepce USB portu). Neuznali ale vadu baterie.
Druhá reklamace baterie taktéž zamítnutá, chyba se neprojevila.
Při třetí reklamaci baterie mi došla trpělivost a chtěl jsem odstoupit od kupní smlouvy z důvodu 4 a více různých závad. Nahrál jsem videa o chování baterie, že kterých byla závada zřejmá (nejednalo se o sníženou kapacitu). Uznali vadu baterie, vyměnili ji, ale odmítli odstoupit od kupní smlouvy. Na pobočce mi řekli že na baterii a příslušenství se reklamace nevztahuje.

Podle mne jsou to 4 závady a mám právo odstoupit od Ks.


Produkt

Sony Xperia Z3 (D6603)


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 22:04, před 8 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci. Součástí mobilního telefonu je i baterie, neboť bez této součásti není možné telefon používat. Pokud spotřebitel reklamovala věc pro vyšší počet vad a během reklamací byly uznány jako oprávněné minimálně tři různé vady, vznikl spotřebiteli nárok na odstoupení od smlouvy. Zvolil-li spotřebitel při uplatnění reklamace jako způsob nápravy odstoupení od smlouvy, měl prodávající toto respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 15:35, před 8 lety

Dobrý deň p. Směja,
po vzhliadnutí komplexnej genézy Vami uplatnených reklamácií sa spoločnosť Electroworld rozhodla pristúpiť ku kladnému vybaveniu Vašej požiadavky a to odstúpením od KZ uzatvorenej dňa 16.1.2015 k tovaru SONY Xperia Z3 WH, IMEI:355188066100433 a to aj napriek skutočnosti, že nie je naplnená skutková podstata k odstúpeniu ako uvádzate z dôvodu 4 a viac rôznych vád.
Prosím za účelom dovybavovania vyššie uvedeným spôsobom, aby ste navštívili predajňu Electroworld Černý Most, priniesli originál predajný doklad, samotné zariadenie spolu s kompletným príslušenstvom.

Verím, že vybavenie povedie k Vašej spokojnosti.

Ďakujem.

S pozdravom

Ingrid Weintragerová
manažér reklamačného oddelenia.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.1.2017 21:14, před 8 lety


Václav Směja

Hodnocení:

Komentář: Byly vráceny peníze.