Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
látka nedrží napnutá, je silně zvlněná,žmolkovatí. Též molitan v sedací soupravě je velmi nekvalitní, na několika místech silně promáčklý. Sedací soupravu velmi málo využíváme. Tyto závady jsme již jednou reklamovali,ale reklamace byla zamítnuta s tím , že je to běžný jev. Toto zamítnutí jsme telefonicky řešili s vedoucím reklamačního odd.. Bylo nám sděleno, že jsme na tyto změny materiálu byli předem upozorněni a vzhledem k ceně zboží vlastně nemúžeme nic lepšího čekat. Technik nám při návštěvě sdělil, že nám sedací soupravu na místě rozebere a dá dovnitř nějaké výstuhy.S tím jsme zásadně nesouhlasili, jelikož souprava byla asi rok stará. Do sedací soupravy při koupi bohužel nevidíme.Sedací souprava byla zakoupena v lednu 2012 ,reklamace podána 21.4.2013. Jedná se o prodejnu Sconto Nábytek s.r.o. ČESKÉ BUDEJOVICE, Č. KUPNÍ SMLOUVY 3773806/8-707 13.02.12 001 1
sedací souprava ABBY-SF,látky 434/08, 440/08, 434/08
Zboží v žádném případě vyměnit nechci,protože o jeho kvalitě vážně pochybuji. Požaduji vrácení peněz. Tuto reklamaci řeším s takovým odstupem, jelikož jsem o řešení tímto způsobem dříve nevěděla.
|
Tweet |
Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné odůvodnění zamítnutí reklamce podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Jestliže kupující nesouhlasí s písemným odůvodněním zamítnutí reklamace, má možnost se obrátit na nezávislého odborníka, který vypracuje objektivní posudek o dané vadě. Jestliže bude následně na základě tohoto posudku reklamace uznána, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady podle § 598 občanského zákoníku.
Dobrý den,
zákaznice byla již při sepisoování kupní smlouvy upozorněna na skutečnost, že u hrubé tkaniny, která je použita na potahu sedací soupravy může časem dojít ke změně její struktury a případnému žmolkování. Toto upozornění je i přímo v kupní smlouvě.
Na posouzení reklamace byl vyslán servisní technik, který stav posoudil jako standardní opotřebení, které odpovídá době použití - více než 1 rok.
Písemné odůvodnění zamítnutí reklamace zákaznice obdržela.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.