Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.9.2016 jsem koupila prsten-č.7031 v hodnotě 199Kč a 16.9.2016 dvě sady - 1) sada se zirkony–č.6735-cena 632Kč; 2) sada Diana–č.7138-cena 1144Kč = celkem v hodnotě 1774Kč
Už u prstenu jsem si všimla nekvalitního zpracování, ale koupila jsem přeci jen další sady jako dárky. Byly také nekvalitní a tak jsem 21.9.2016 odeslala prsten i sady v bublinkovém sášku /musím dodat v kterém mi zboží přišlo/ a čekala jsem na vrácení peněz.
Jaké bylo mé překvapení, když prišly 13.10.2016 peníze jen za prsten /199Kč/.
Poslala jsem dotaz na e-mail KlenotTv a bylo mi řečeno, že jsem své peníze dostala a o vrácení zbytku t.j. 1774kč nepadlo ani slovo. Poslala jsem další e-mail i s doklady co mám 2x nákupka a 1x podací lístek Pošty, kde je uvedeno pojištění v hodnotě 2000Kč a hlavně udaná váha, která svědčí o více předmětů v balíčku než jen jeden prsten. Od té doby t.j. 15.11.2016 se firma chová jako mrtvý brouk. Telefony nefungují a na maily neodpovídají. Prosím pomůžete mi?
Prsten (7031) v hodnotě 199Kč daň.doklad 16HUO58375 z celé zásily byly peníze vráceny jen za prstena. Dále 1) sada se zirkony (6735) -cena 632Kč; 2) sada Diana (7138) - cena 1144Kč = celkem v hodnotě 1774Kč - za které peníze vráceny nebyly.
Prosím o prošetření a navrácení zbývající částky 1774kč
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky jsou uvedeny v čl. 10.7. všeobecných obchodních podmínek společnosti TV CZ s.r.o. Je zde mimo jiné zmíněné, že prodávající zpracuje vrácení platby do 30 dní od doručení vráceného zboží do skladu společnosti. Pokud však spotřebitelka od smlouvy odstoupila v zákonné lhůtě 14 dní, výše uvedená smluvní záruka se neužije.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Spotřebitelka nás informovala, že se spor podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.