Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1384Odmítnutí záruční opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2013, před 11 lety

Roman Kovařík

Znění stížnosti

Dobrý den,
jak mám postupovat, když nesouhlasím s důvody neuznání záruční opravy, jako důvod je uváděno, že je základová deska zoxidovaná politím neznámou tekutinou. S tímto závěrem nesouhlasím, mobilní telefon nebyl namočen ani polit a ani nevím, zda je základová deska doopravdy zoxidována, pokud je ale zoxidována, tak může být zoxidována jen vzdušnou vlhkostí a tomu nezabráním, na to by měl být mobilní telefon konstruován. Mohu např. mobil dát na kontrolu jinému autorizovanému servisu Samsung, zda dojdou ke stejnému nálezu a zda to není konstrukční vadou na mobilním telefonu (např. netěsnost)?


Produkt

Samsung GT - S 52230


Požadované řešení

Představuji si, aby firma Britex opět provedla kontrolu mobilního telefonu, aby řádně zkontrolovala i jeho těsnost, pokud k tomu není ochotna tak bych si přál dát mobil jinému autorizovanému servisu Samsung (např. Mobilní pohotovost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2013 09:07, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnuta, je povinností prodejce nebo autorizovaného servisu písemně takové zamítnutí odůvodnit dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Zároveň musí v tomto případě prokázat, že uvedená příčina je příčinou reklamované vady.
Pokud kupující trvá na tom, že k takovému poškození nedošlo, může samozřejmě požádat o přehodnocení reklamace, ale pokud servis bude trvat na svém stanovisku, bude nutné využít nezávislého odborníka, který by zpracoval znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:07, před 10 lety

Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.