Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jak mám postupovat, když nesouhlasím s důvody neuznání záruční opravy, jako důvod je uváděno, že je základová deska zoxidovaná politím neznámou tekutinou. S tímto závěrem nesouhlasím, mobilní telefon nebyl namočen ani polit a ani nevím, zda je základová deska doopravdy zoxidována, pokud je ale zoxidována, tak může být zoxidována jen vzdušnou vlhkostí a tomu nezabráním, na to by měl být mobilní telefon konstruován. Mohu např. mobil dát na kontrolu jinému autorizovanému servisu Samsung, zda dojdou ke stejnému nálezu a zda to není konstrukční vadou na mobilním telefonu (např. netěsnost)?
Samsung GT - S 52230
Představuji si, aby firma Britex opět provedla kontrolu mobilního telefonu, aby řádně zkontrolovala i jeho těsnost, pokud k tomu není ochotna tak bych si přál dát mobil jinému autorizovanému servisu Samsung (např. Mobilní pohotovost.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnuta, je povinností prodejce nebo autorizovaného servisu písemně takové zamítnutí odůvodnit dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Zároveň musí v tomto případě prokázat, že uvedená příčina je příčinou reklamované vady.
Pokud kupující trvá na tom, že k takovému poškození nedošlo, může samozřejmě požádat o přehodnocení reklamace, ale pokud servis bude trvat na svém stanovisku, bude nutné využít nezávislého odborníka, který by zpracoval znalecký posudek.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.