Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13843Nepribalená faktúra nie je možné tovar vráťiť kam

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2016, před 8 lety

Lubica Muchova

Znění stížnosti

Adresa
Customer support e-mail: support@optimaskpro.com

OptiMaskPro LLC
633 W 5th St
Los Angeles, CA 90071
USA

Nikto neodpovedá z emailu kam to mám poslať nerozbalenééé.
Kritiku a fakty som si prečítala až po zakúpení a vyplatení produktu.


Produkt

Došlo bez faktúry a


Požadované řešení

Chcem to vráťiť je to v nerozbalenom stave.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2016 05:29, před 8 lety

Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitelky, má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Ve 14 denní lhůtě stačí prodávajícímu zaslat pouze odstoupení od smlouvy (lhůta se dle § 1818 občanského zákoníku považuje za zachovanou, pokud spotřebitelka v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje), zboží je možné zaslat později. Odstoupení doporučujeme zaslat prokazatelnou cestou (například pomoci poskytovatele poštovních služeb - doporučeným dopisem a ponechat si dodejku a kopii odstoupení).

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.

V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české a slovenské spotřebitele.

Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musela by se spotřebitelka domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených. Trestní oznámení lze podat ústně do protokolu, a to přímo na služebně Policie ČR či na Státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 18:59, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.