Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7. 12. 2016 jsem byla přímou svědkyní, kdy moje rodinná známá kupovala v prodejně Baťa Hodonín poukázku za 1 500,- Kč,prodavačce dávala nejdříve
2 x 1000,- Kč, následovně prodavačka chtěla drobné,takže si vzala ještě 500,-Kč, čekaly jsme na poukázku,u pultu neměly dostatečné množství,mezitím začala obsluhovat jinou zákaznici, pak se vrátila k nám, dala žádanou poukázku, ale 1 000,- Kč již nevrátila, což jsme následovně zjistily.Do 10 minut jsme se vrátily do obchodu, žádaly STOP pokladny, ale samozřejmě neuspěly.
Žádámm vysvětlení:1) Jak je možné, že prodavačka vybere od zákaznice peníze,k tomu větší obnos,nesplní její požadavek, nevrátí přeplatek a začne se věnovat jiné zákaznici.
2) Překvapuje mě, že taková prodejna jako je Baťa žádá "drobné" 500 Kč (cca v 14:30 hod.), snad se má taková prodejna jako je Baťa snažit být připravena na zákaznice.
3) Myslím si, že když zákazník žádá Stop pokladny, tak by měla být přítomna i další zaměstnankyně, ne jen obsluhující a pokladní v jedné osobě, které se to týká, a pak vám oznámí, že je tam přeplatek jen 300,- Kč.Copak jsme v restauraci?
Pokud by jednání pokladní bylo čisté, musel by přeplatek zůstat v kase, zejména šlo-li o mezičas nákupu a tohoto zjištění do 10 minut.Napadá mě jen jedna možnost, kde těch 1 000,- Kč zůstalo.
Přesto mi to nedalo a na druhý den jsem se šla zeptat, jestli
v pokladně po uzavření prodejny nezůstal přebytek
1 000,- Kč. Větší překvapení pro mě bylo, že nás obsluhovala přímo paní vedoucí, která by měla jít příkladem a mít snahu nepříjemnou situaci řešit.
Byla bych ráda, aby se to už neopakovalo.
Děkuji.
1)Byla bych ráda, kdyby se to už neopakovalo a mohla bych opět s důvěrou nakupovat ve vaší prodejně.
2)Jednání s paní vedoucí prodejny.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování za zboží či služby na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.