Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#13847Smluvní pokuty O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

Radomír Marszalek

Znění stížnosti

Dobrý den
Před časem jsem tady psal, že O2 vymáhá pokuty neoprávněně. Teď na to má společnost LogiCall.
ČTÚ rozkladem zrušil rozhodnutí o požadavku "smluvní pokuty" od O2 ve výši 3 700,20 Kč a přiznal jim jen 850,20Kč + příslušenství za 5 měsíců.
Čekali jsme,že O2 si vyčíslí "příslušenství" a spolu s číslem účtu, variabílním symbolem atd. zašle na naší adresu. Tak by to udělala seriozní společnost. Ale bavíme se o O2, tak že se takto nepostupovalo. Misto toho se ozvala vymahačska agentura Logicall a na základě SOUDEM vydaného, ale ČTÚ ZRUŠENÉHO platebního příkazu, který jim poskytlo O2, vymáhají zmíněnou částku, samozdřejmě o něco navýšenou.
O2 na moje dotazy, zda poslali údaje o jími vyčíslené částce a platebních údajích, a na jakou adresu, NEKOMUNIKUJI!!!


P.s.Nehledě k tomu, že původní NEOPRÁVNĚNĚ NAÚČTOVÁNÁ částka 3 700,20 Kč byla již zaplacena.


Požadované řešení

Jde mi jen o odpověď O2, zda zaslali potřebné informace k platbě, jako částku, VS, šíslo účtu, kdy a na jakou adresu tyto údaje zaslali.
Děkují za pomoc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2016 05:19, před 8 lety

Bylo-li již ve věci vydáno rozhodnutí, které nabylo právní moci, měla by jej společnost respektovat.

Společnost má nyní možnost se k případu vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2016 14:37, před 8 lety

Dobrý den,

je mi líto, ale nedokážu se k případu vyjádřit bez konkrétních identifikačních údajů.

Poprosím vás tak o zaslání například vašeho rodného čísla prostřednictvím odkazu www.o2guru.cz/guru.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2016 16:50, před 8 lety


Radomír Marszalek

Dobrý den
Děkuji D-testu za snahu, ale i když panu GURU bylo líto že nemá info, aby odpověděl, tak když info měl, NEODPOVĚDĚL!!!
To, na co jsem se ptal, jsem se nedozvěděl. Motají se dokola jak "Švejk u Putimi", ale odpověď na jasnou otázku: Na jakou adresu poslali jími vyčíslené "PŘÍSLUŠENSTVÍ", jsem se nedozvěděl!!! Asi proto, že to posílali (můžu se domnívat, že záměrně, protože úrok roste dál) na již 6 let starou adresu, stejnou jakou s pohledávkou předali vymahačské společnosti. Tím se pochopitelně protahuje čas a navyšují již zmíněne úroky! (V příloze doklad mé domněnky)
A proto, je li tady někdo, kdo zaplatil o2 jakoukoliv SMLUVNÍ POKUTU, VYPLYVAJÍCÍ Z "OBCHODNÍCH PODMÍNEK o2", během posledních TŘÍ LET, ať se ozve na adresu radomir.marszalek@seznam.cz dám k dispozici rozklad ČTÚ, v kterém se říká že, ....
S dobrým právnikem je to na hromadnou žalobu pro nedovolené obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2016 10:48, před 8 lety

Dobrý den,

veškeré korespondence zasíláme na adresu uvedenou v příloze vašeho dokumentu. Jinou adresu u nás v systému v dané záležitosti hlášenou nemáme. V návaznosti na email zasílaný na naše oddělení pohledávek vám bylo následné vyjádření zasláno na adresu uvedenou ve zprávě (tedy do obce Lutonina).

Podrobnosti o aktuální výši dlužné částky vám nyní poskytne společnost LogiCall Česká republika, s.r.o. na bezplatné lince 800 77 55 66, případně na adrese Čsl. armády 808/43b, 794 01 Krnov.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:27, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.1.2017 11:58, před 8 lety


Radomír Marszalek

Hodnocení: