Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#13852Neumožnění ukončení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

Vladimíra Grzondzielová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Přeji si úplné zrušení automatického obnovení poplatku za VIP profil a zároveň jeho úplné zrušení, vaše požadavky o fax požadovaných údajů je velice neetický a proto žádám o provedení daného procesu bez faxu.

Potřebné údaje přikládám do referencí.

Mimo jiné by tato firma měla být prošetřena úřadem, který se zabývá klamnou reklamou a podvodnými službami. Její služby nejsou podle mého mínění nic jiného než algoritmy nahrazující reálné osoby.

Děkuji za rychlé vyřízení.


Produkt

Automatické obnovení poplatku za VIP status profilu


Požadované řešení

Úplné zrušení obnovování poplatku za VIP status profilu a úplné zrušení účtu a vymazání mých osobních údajů z vaší databáze. Případně vrácení části 2 247 zaplacené a služeb, které nemají tuto hodnotu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 08:50, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.

Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi. Spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud by zkracovala společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud by spotřebitel doložil, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2016 15:08, před 8 lety

User ID: 2ae87cd2857eae56d2d21549

Dobrý den,

dle našich záznamů byl Váš případ již zpracován interně prostřednictvím našeho Zákazníckého servisu (zakaznickyservis@be2.cz).

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2016 00:26, před 8 lety


Vladimíra Grzondzielová

VOP
Námitky proti výši nákladů odepsaných z účtu nebo vyfakturovaných nákladů musí zákazník písemně vznést vůči be2 a zdůvodnit do šesti (6) týdnů po odepsání reklamovaných nákladů z účtu, popř. po obdržení faktury. Jestliže zákazník nevznese během této šestitýdenní lhůty odůvodněné námitky, jsou náklady odepsané z účtu, popř. vyfakturované náklady pokládány za schválené.

Ze strany be2 nebylo vystaveno žádné oznámení o tom, že proběhne další platba,kterou ani nemusím schválit. Tímto činem si přijdu podvedena. VIP členství je zrušené, profil smazán, takže považuji strženou částku z účtu za neoprávněné obohacení.

Ještě bych byla velice ráda, kdyby společnost be2 vymazala moje osobní údaje ze své databáze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2016 13:20, před 8 lety

User ID: 2ae87cd2857eae56d2d21549

Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 17.11.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Rádi bychom Vás také informovali, že zrušením Vašeho profilu byli Vaše osobní údaje vymazané z databáze be2. Uhrazené služby byly přitom zrušené na základě Vaší výslovné žádosti – v případě, že si tyto budete přát opětovně obnovit v rámci nově vytvořeného profilu (viz ‚ neoprávněné obohacení‘), pouze nás prosím opětovně kontaktujte,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:32, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 06:06, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.