Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Zakoupil jsem u Vás relaxační křeslo FM-341, potah hnědá dne 24.8.2016. Včerejšího dne jsem se v křesle předklonil abych se země sebral tužku která mi upadla při čemž se u křesla zlomila jedna dřevěnná noha. Žádám Vás proto o urychlenou nápravu abych mohl křeslo používat.
Relaxační křeslo FM-341, potah hnědá TYH-1201-19, Š/V/H 79x96x73 cm, taburet
Výměna zlomené dřevěnné nohy nebo výměna celého zboží v mém bydlišti.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Spotřebitel však nemůže požadovat, aby prodávající převzal zboží k reklamaci přímo v bydlišti spotřebitele. Je však možné se s prodávajícím na takovém postupu dohodnout, neboť to může být pro obě strany výhodné (pokud by totiž byla reklamace uznána jako oprávněná, může spotřebitel žádat náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací - mohl by tedy žádat i proplacení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s dopravením zboží k prodávajícímu; tyto náklady pak mohou být vyšší, než kdyby si společnost zařídila vlastní dopravu).
Dobrý den, pokud chcete podat reklamaci, neslouží na to jistě webové stránky dTestu "Vaše stížnosti".
Pro uplatnění reklamace prosím, tedy využijte reklamační protokol na našich webových stránkách: https://www.sconto.cz/obchodni-domy/reklamacni-protokol/ případně reklamaci zašlete na e-mail :info@sconto.cz nebo jí uplatněnte osobně (ideálně v místě prodeje).
Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.