Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#13853Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

Miroslav Němec

Znění stížnosti

Zakoupil jsem u Vás relaxační křeslo FM-341, potah hnědá dne 24.8.2016. Včerejšího dne jsem se v křesle předklonil abych se země sebral tužku která mi upadla při čemž se u křesla zlomila jedna dřevěnná noha. Žádám Vás proto o urychlenou nápravu abych mohl křeslo používat.


Produkt

Relaxační křeslo FM-341, potah hnědá TYH-1201-19, Š/V/H 79x96x73 cm, taburet


Požadované řešení

Výměna zlomené dřevěnné nohy nebo výměna celého zboží v mém bydlišti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 22:37, před 8 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Spotřebitel však nemůže požadovat, aby prodávající převzal zboží k reklamaci přímo v bydlišti spotřebitele. Je však možné se s prodávajícím na takovém postupu dohodnout, neboť to může být pro obě strany výhodné (pokud by totiž byla reklamace uznána jako oprávněná, může spotřebitel žádat náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací - mohl by tedy žádat i proplacení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s dopravením zboží k prodávajícímu; tyto náklady pak mohou být vyšší, než kdyby si společnost zařídila vlastní dopravu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2016 11:34, před 8 lety

Dobrý den, pokud chcete podat reklamaci, neslouží na to jistě webové stránky dTestu "Vaše stížnosti".

Pro uplatnění reklamace prosím, tedy využijte reklamační protokol na našich webových stránkách: https://www.sconto.cz/obchodni-domy/reklamacni-protokol/ případně reklamaci zašlete na e-mail :info@sconto.cz nebo jí uplatněnte osobně (ideálně v místě prodeje).

Děkuji za pochopení.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:28, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 06:10, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.