Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem pobyt do hotelu Bellevue v Harrachově v termínu 16.-18. 2016. Bohužel tento zaplacený pobyt jsem nemohla uskutečnit kvůli zkrachovanému hotelu. Tento pobyt jsem zakoupila přes portál hyperslevy.Naštěstí jsem si chtěla ověřit termín a díky tomu jsem zjistila, že nemá cenu jezdit.
Čísla voucherů 9591184883240428 a 3691668946160132
Poskytuji navrácení peněz.
|
Tweet |
V daném případě bude důležité, s kým spotřebitelka uzavřela smlouvu o poskytnutí služby. Pokud byla smlouva uzavřena s poskytovatelem služby (hotel) prostřednictvím zprostředkovatele (slevového portálu), je poskytovatel služby z této smlouvy zavázán a povinen plnit. Není-li v silách poskytovatele službu poskytnout, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků. Je však nutné se obrátit přímo na poskytovatele služby. Na zprostředkovatele (slevový portál) by bylo možné se obrátit, pokud by se zprostředkovatel při uzavírání smlouvy za poskytnutí služby zaručil.
Pokud však smlouva byla uzavřena přímo se slevovým portálem (poskytovatel služby je slevový portál), může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu po tomto subjektu.
Nebude-li poskytovatel služby plnit dobrovolně, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň provozovatel parkoviště upozorněn na možnost uhradit škodu bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cza
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.