Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#13855Objednávka 120384098

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

Stáňa Piry

Znění stížnosti

Stěžuji si na vyřízení objednávky 120 384 098 ze dne 23.11.2016, která není do dnešního dne vyřízena, přičem zboží na web portále je zboží skladem.
Zboží jsem 23.11.2016 objednala a uhradila. Za týden, jsem byla informavána, že objednávka byla zrušena z důvodů neuhrazení. Po tel rozhovoru, operátorka udělala novou objednávku a napárovala platbu. Na web portálu, to informavalo, že zboží je uhrazeno a čeká se na montáž. Další týden, jsem byla opět informována, že nemají platbu. Po dlouhých čekacích dobách, mě operátorka 12.12. ujistila, že platbu opět našli a posílají telefon na montáž, a že zboží bude doručeno do konce týdne a to je do 16.12.2016. Dne 19.12 jsem byla informavána, že tento typ telefonů nemají a že jim bude zřejmě dodán do 21.12. a že si pro něj mohu dorazit k nim a zrušit aplikaci skla.


Produkt

Objednávka 120384098 - telefon HUAWEI Y6 s aplikací ochranného skla


Požadované řešení

Trvám na své objednávce a žádám o její co nejrychlejší vyřešení a dodání zboží. Za obtíže, které jsou mi tímto způsobeny, žádám kompenzaci.
A už nevysílejte reklamu, dnes objednáte - zítra dodáme!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2016 12:03, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2017 13:18, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.