Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Stěžuji si na vyřízení objednávky 120 384 098 ze dne 23.11.2016, která není do dnešního dne vyřízena, přičem zboží na web portále je zboží skladem.
Zboží jsem 23.11.2016 objednala a uhradila. Za týden, jsem byla informavána, že objednávka byla zrušena z důvodů neuhrazení. Po tel rozhovoru, operátorka udělala novou objednávku a napárovala platbu. Na web portálu, to informavalo, že zboží je uhrazeno a čeká se na montáž. Další týden, jsem byla opět informována, že nemají platbu. Po dlouhých čekacích dobách, mě operátorka 12.12. ujistila, že platbu opět našli a posílají telefon na montáž, a že zboží bude doručeno do konce týdne a to je do 16.12.2016. Dne 19.12 jsem byla informavána, že tento typ telefonů nemají a že jim bude zřejmě dodán do 21.12. a že si pro něj mohu dorazit k nim a zrušit aplikaci skla.
Objednávka 120384098 - telefon HUAWEI Y6 s aplikací ochranného skla
Trvám na své objednávce a žádám o její co nejrychlejší vyřešení a dodání zboží. Za obtíže, které jsou mi tímto způsobeny, žádám kompenzaci.
A už nevysílejte reklamu, dnes objednáte - zítra dodáme!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.