Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#13856Nekompletně vyřízená reklamace notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

Michael Jindra

Znění stížnosti

28.9.16 jsem reklamoval NTB zakoupený 23.10.14. Ve zprávě jsem uvedl 5 závad, 2 pravděp. souvisely s HDD, 1 s čipem WLAN / zákl. deskou, 2 pravděp. s graf. čipem nebo opět se zákl. deskou.
Klíčová je závada č. 2, týkající se občasné ztráty funkčnosti graf. karty, projevující se cca 1x za 10 spuštění, a to bez vlivu na zrovna běžící OS. Bylo tedy zřejmé, že se jedná o HW závadu.

8.11.16 odpol. reklamace vyzvednuta, v protokolu ze servisu uvedena oprava výměnou HDD. Druhý den jsem brzy ráno odlétal na delší dobu do zahraničí, kam jsem nezprovozněný NTB nebral a neměl jsem tedy jak vyzkoušet funkčnost. Zprovozněn byl odhadem začátkem prosince; 13.12.16 (ihned po novém výskytu pův. závady) jsem Alzu kontaktoval, že některé závady přetrvávají a že chci obnovit rekl. řízení, což Alza vzápětí odmítla, že je příliš pozdě. Na moji výhradu z téhož dne jsem odpověď dodnes nedostal.

Z mého pohledu však dříve nebylo možné řádně identifikovat přetrvávající závadu (i pokud pominu moji nepřítomnost), jelikož jak jsem uvedl při reklamaci, závada se projevuje občas, jednou za několik spuštění PC. Tedy i kdybych ještě tentýž den PC zprovoznil, závadu bych pravděpodobně neodhalil.

Dále, již ze samotného protokolu při vyzvednutí jednoznačně plyne, že provedenou opravou nemohly být vyřešeny veškeré uváděné problémy, jelikož výměnou HDD nelze odstranit problémy s Wi-Fi a grafickou kartou; tato zařízení nemají nic společného. To mi potvrdilo i několik dotázaných odborníků. Z reklamační dokumentace plyne, že závadou č. 2 (potažmo i 3 a 4) se servis vůbec nezabýval.


Produkt

NTB Lenovo IdeaPad G500


Požadované řešení

opětovná oprava zařízení a odstranění přetrvávajících závad, případně refundace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 22:49, před 8 lety

Prodávající má povinnost se během reklamace vypořádat se všemi vytýkanými vadami. Byla-li provedena oprava jedné z namítaných vad, nezbavuje to prodávajícího povinnosti se vypořádat se zbývajícími vadami (zdůvodnit, proč ostatní vady nebyly opravovány). Přetrvávají-li některé vady i po vyřízení reklamace a společnost se s těmito vadami během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť o vyřízení těchto vad společnost spotřebitele neinformovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2017 19:32, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.