Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13858Zrušený pobyt na hotelu Žákova Hora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

Iveta Šeredová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem dva vouchery pro dva,tedy dohromady cca 5000kc,na hotel Žákova hora,rezervovali nám pobyt až za 8mesicu,ale dva dny před pobytem nám napsali že se pobyt na hotelu ruší,ze se změnil majitel.telefon je vypnutý,na mejly nikdo nereaguje.


Produkt

Wellnes pobyt


Požadované řešení

Chci vrátit peníze !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2016 15:22, před 8 lety

V daném případě bude důležité, s kým spotřebitelka uzavřela smlouvu o poskytnutí služby. Pokud byla smlouva uzavřena s poskytovatelem služby (hotel) prostřednictvím zprostředkovatele (slevového portálu), je poskytovatel služby z této smlouvy zavázán a povinen plnit. Není-li v silách poskytovatele službu poskytnout, může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků. Je však nutné se obrátit přímo na poskytovatele služby. Na zprostředkovatele (slevový portál) by bylo možné se obrátit, pokud by se zprostředkovatel při uzavírání smlouvy za poskytnutí služby zaručil.

Pokud však smlouva byla uzavřena přímo se slevovým portálem (poskytovatel služby je slevový portál), může spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu po tomto subjektu.

Nebude-li poskytovatel služby plnit dobrovolně, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň provozovatel parkoviště upozorněn na možnost uhradit škodu bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2017 19:31, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.