Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Dne 14. 11. 2013 jsme objednali na datart.cz KRUPS KP 3002 Dolce Gusto Fontana wh. u kterého byla cena 999 Kč. 17. 11. 2013 přišel email, že výrobek je již vyprodán a nabídli nám jiný výrobek, který jsme odmítli. Ještě téhož dne jsme na jejich internetovém obchodě kontrolovali dostupnost původně objednaného výrobku. Kávovar byl skladem a ihned k odběru na 3 prodejnách Datart za 999 Kč. Proto jsem si výrobek objednali znovu s osobním odběrem v OC Forum Liberec kde byl kávovar také skladem. Ve shrnutí objednávky bylo napsáno, že výrobek si můžeme vyzvednout 18. 11. 2013 na námi zvolené prodejně. Když jsem dnes kontrolovali stav objednávky na datart.cz je u stavu objednávky najednou zrušeno. Bez jakéhokoliv kontaktu a odůvodnění z Datartu.
Jedná se o KRUPS KP 3002 Dolce Gusto Fontana wh.
Požaduji původně objednaný kávovar za 999 Kč.
|
Tweet |
Nabízení zboží na internetových stránkách je návrhem na uzavření smlouvy dle § 43a občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy mohou být použity i prostředky komunikace na dálku (např. internet) dle § 53 odst.1 občanského zákoníku.
Pokud spotřebitel na tento návrh odpoví (tím, že zašle svoji "objednávku"- včasné jednání, z něhož lze dovodit souhlas s návrhem), tak se jedná o přijetí návrhu prodejce na uzavření smlouvy dle § 43c občanského zákoníku.
Tímto okamžikem je tak smlouva uzavřena a dlužník (prodejce) je povinen zboží dodat a spotřebitel je povinen za něj zaplatit kupní cenu a zboží převzít.
Společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. byla o podaných stížnostech informována, ale nevyužila možnosti reakce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.