Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#13863Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

VRATISLAV MALINDA

Znění stížnosti

17.12.2014 JSEM ZAKOUPIL V TS BOHEMIA OLOMOUC TELEFON SAMSUNG GALAXY S3.
DELŠÍ DOBU SE TELEFON ŠPATNĚ DOBÍJEL A TAK JSEM HO DAL REKLAMOVAT.
PRVNÍ REKLAMACE PROBĚHLA OD 13.11.2015 DO 26.11.2015.ČÍSLO OPRAVY 1198881.
ZÁVADA BYLA NAHLÁŠENA - NENABÍJÍ- ZPRÁVA TECHNIKA -ZÁVADA POPISOVÁNA ZÁKAZNÍKEM SE PROJEVILA.PROVEDENA ZÁR. OPRAVA.
DRUHÁ REKLAMACE PROBĚHLA OD 28.1.2016 DO 4.2.2016.ČÍSLO OPRAVY 1201686.
ZAVADA BYLA NAHLÁŠENA - NENABÍJÍ- ZPRÁVA TECHNIKA -ZÁVADA POPISOVÁNA
ZÁKAZNÍKEM SE PROJEVILA.PROVEDENA ZÁR. OPRAVA.
TŘETÍ REKLAMACE BYLA NAHLÁŠENA-NANABÍJÍ-ČÍSLO PORAVY 2165518311.
12.8.2016 MI SERVISNÍ TECHNIK D. J. NAPSAL ,ŽE REKLAMACE SE NEUZNÁVÁ Z DUVODU MECH.POŠKOZENÍ.NA TO JSEM p.J. ODPOVĚDĚL ŽE S VYJÁDŘENÍM NESOUHLASÍM A JIŽ BYLA STEJNÁ ZÁVADA DVAKRÁT OPRAVENÁ A POKUD SE JEDNÁ O
TŘETÍ REKLAMACI TAK JI NECHTĚJÍ UZNAT JEN Z DUVODU VRÁCENI PENĚZ.
PAN J. MNE POŽÁDAL O ZASLÁNI KOPIÍ PROTOKOLU O PŘEDEŠLÝCH OPRAVÁCH.
TO VŠE JSEM ZASLAL A JIŽ SE NIC NEDĚLO.


Produkt

GT-19301MBIETL / SAMSUNG GALAXY S3 NEO (I9301)


Požadované řešení

PROSÍM O PROVEDENÍ ZÁRUČNÍ OPRAVY A NEBO VRÁCENÍ PENĚZ.
DĚKUJI MALINDA.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 22:54, před 8 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2016 07:32, před 8 lety

Reklamace 2165518311 byla zamítnuta autorizovaným servisem výrobce Samsung z důvodu mechanického poškození v přímé souvislosti s reklamovanou vadou. Spotřebitel má k dispozici kompletní dokumentaci. V případě, že spotřebitel nesouhlasí s vyjádřením závěru servisu, návrh řešení dTest je v praxi optimální řešení, které i prodejci dává možnost řešit případ přímo s výrobcem v podobě stížnosti na kvalitu práce jeho autorizovaného servisu a žádostí o přehodnocení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:29, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 06:11, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.