Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#13868Opravnou neuznaná závada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

František Němec

Znění stížnosti

Telefon Samsung S5 mini v záruce, zakoupen v 05/23016. Po předchozí opravě (nešel zvuk Google Maps) byl v pořádku, ale po cca 2 dnech nešel nabít (doma 2 různými nabíječkami) ani na příjmu u technika servisu dnes = 19.12.2016..

Servis mi vrátil telefon bez opravy s vyjádřením, že závada nebyla nalezena přesto, že i přijímací technik Samsungu zjistil že telefon se nenabíjí.
Proto byl i telefon k záruční opravě přijat. Byl mi vrácen cca za 4 hodiny s tím že výrobek je bez vady a vrací se bez opravy.
Na mé opakované dotazy na příčinu i upozornění že příjímací technik závadu potvrdil technik který mi telefon vydával sdělil že příčinu nezná.

Pro případ opakované závady žádám abyste mi závadu dodatečně písemně potvrdili, abych mohl uplatnit svá práva dle obchodního zákoníku při případné reklamaci / vrácení vadného výrobku později (jde v pořadí již o 2. závadu).


Produkt

viz výše


Požadované řešení

Pro případ opakované závady žádám abyste mi závadu dodatečně písemně potvrdili, abych mohl uplatnit svá práva při případné reklamaci / vrácení vadného výrobku později (jde v pořadí již o 2. závadu).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 05:48, před 8 lety

Prodávající má podle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vydat spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy (záruční servis). Na splnění této povinnosti může tedy spotřebitel trvat.

Pokud tak prodávající (servis) neučiní, pak se dopouští správního deliktu podle § 24 odst. 7 písm. v) zákona o ochraně spotřebitele za který mu může být udělena pokuta do výše 3 000 000 Kč. Příslušným dozorovým orgánem je Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 18:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.