Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#13869Neuznaná reklamace, produkt nedodán

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

Jana Koudelková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 25.10. 2016 jsem zasílala poštou na reklamaci žehličku na vlasy, protože měsíc před vypršením záruky se začala samovolně vypínat po nahřátí.
Předem jsem se informovala na uvedené infolince, kam mohu produkt zaslat, který byl koupen na e-shopu a bylo mi sděleno, že na jakoukoliv pobočku EW. Zboží jsem zaslala do Čestlic.
16.11. jsem obdržela email, že se závada neprojevila a je možné ji vyzvednou na prodejně. Poprvé, když šla kolegyně zboží vyzvednou nebylo na prodejně k nalezení a slečna nás požádala, aby jsme přišli jindy. Podruhé zboží bylo u dopravce v depu a byli jsme informovaný, že si ho máme vyzvednout v Říčanech, že uvedená adresa nebyla nalezená.
Na infolinku jsem zasílala žádost o vyřízení, protože pokud měl být produkt na prodejně nechápu jak se ocitl u dopravce aniž by mě někdo předem kontaktoval. Jak o předání dopravci, tak o tom, že mi bude doručen. Zaslala jsem tedy adresu pro dopravce s žádostí aby mi ho zanechali na pracovišti, protože doma jsem až večer. V pátek 16.11.2016 mě kontaktoval dopravce, že stojí na adrese mého bydliště. Znovu jsem mu zasílala adresu, kam má být produkt doručen. Dnes 19.12. mi bylo sděleno na infolince, že produkt z důvodů mé nepřítomnosti nebyl doručen. Slečně jsem zaslal email, kde jsem žádala o změnu adresy, kterou potvrdila a odpověď, že to opět prověřují a bude mě kontaktovat do dnešního večera přímo obchod s finálním řešením. Bohužel se tak nestalo.
Už nevím, koho mám kontaktovat, aby se to vyřešilo.


Produkt

žehlička na vlasy - Rowenta SF 7640


Požadované řešení

Žádám o vrácení platby nebo zaslání nového produktu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 05:30, před 8 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítl a spotřebitele o tomto informoval, považuje se reklamace za vyřízenou. Učinil-li tak prodávající ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace, vyřídil reklamaci včas a spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě.

Prodávající je ale povinen po vyřízení reklamace spotřebiteli věc vydat. Pokud tak neučiní, může se spotřebitel domáhat vydání věci soudní cestou a zároveň může po prodávajícím žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s tím, že nebylo možné věc po dobu, kdy byla neoprávněně zadržovaná prodávajícím, využívat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 13:00, před 8 lety

Dobrý deň,
spotrebiteľka popisuje situáciu k nadväznosti k reklamačnému konaniu č. R000092429, ktoré si uplatnila ako popisuje poštou.
Na základe toho bola aj reklamácia po ukončení riešená odoslaním tovaru po oprave na adresu zákazníčky, pričom došlo k systémovej chybe, kedy zákazníčka obdržala správu s výzvou na osobné prevzatie, namiesto informácie o odoslaní tovaru na jej adresu prepravnou spoločnosťou DPD. Čo vysvetľuje dôvod, prečo tovar v čase osobnej návštevy zákazníčkou, resp. ňou poverenou osobou nebol v predajni Čestlice, ale už na ceste k zákazníčke prepravnou spoločnosťou.
Časový prestoj v doručení vznikol z dôvodu, že zákazníčka neuviedla na seba tel. kontakt a na uvedenej adrese sa nezdržuje. Preto sa dopravnej spoločnosti (kuriérovi) podarilo tovar doručiť na tretí pokus (predlženie približne o 10 dní).
Následne spotrebiteľka tovar prevzala bez výhrad, čím je reklamácia riadne uzatvorená a ukončená.
Za systémovú chybu odoslania nesprávnej správy na zákazníčku sa spoločnosť Electro World ospravedlňuje a náklady boli spotrebiteľke kompenzované.

Prosím o uzatvorenie sťažnosti.

Ďakujem.

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:21, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 05:55, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 05:45, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.