Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 25.10. 2016 jsem zasílala poštou na reklamaci žehličku na vlasy, protože měsíc před vypršením záruky se začala samovolně vypínat po nahřátí.
Předem jsem se informovala na uvedené infolince, kam mohu produkt zaslat, který byl koupen na e-shopu a bylo mi sděleno, že na jakoukoliv pobočku EW. Zboží jsem zaslala do Čestlic.
16.11. jsem obdržela email, že se závada neprojevila a je možné ji vyzvednou na prodejně. Poprvé, když šla kolegyně zboží vyzvednou nebylo na prodejně k nalezení a slečna nás požádala, aby jsme přišli jindy. Podruhé zboží bylo u dopravce v depu a byli jsme informovaný, že si ho máme vyzvednout v Říčanech, že uvedená adresa nebyla nalezená.
Na infolinku jsem zasílala žádost o vyřízení, protože pokud měl být produkt na prodejně nechápu jak se ocitl u dopravce aniž by mě někdo předem kontaktoval. Jak o předání dopravci, tak o tom, že mi bude doručen. Zaslala jsem tedy adresu pro dopravce s žádostí aby mi ho zanechali na pracovišti, protože doma jsem až večer. V pátek 16.11.2016 mě kontaktoval dopravce, že stojí na adrese mého bydliště. Znovu jsem mu zasílala adresu, kam má být produkt doručen. Dnes 19.12. mi bylo sděleno na infolince, že produkt z důvodů mé nepřítomnosti nebyl doručen. Slečně jsem zaslal email, kde jsem žádala o změnu adresy, kterou potvrdila a odpověď, že to opět prověřují a bude mě kontaktovat do dnešního večera přímo obchod s finálním řešením. Bohužel se tak nestalo.
Už nevím, koho mám kontaktovat, aby se to vyřešilo.
žehlička na vlasy - Rowenta SF 7640
Žádám o vrácení platby nebo zaslání nového produktu
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítl a spotřebitele o tomto informoval, považuje se reklamace za vyřízenou. Učinil-li tak prodávající ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace, vyřídil reklamaci včas a spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě.
Prodávající je ale povinen po vyřízení reklamace spotřebiteli věc vydat. Pokud tak neučiní, může se spotřebitel domáhat vydání věci soudní cestou a zároveň může po prodávajícím žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s tím, že nebylo možné věc po dobu, kdy byla neoprávněně zadržovaná prodávajícím, využívat.
Dobrý deň,
spotrebiteľka popisuje situáciu k nadväznosti k reklamačnému konaniu č. R000092429, ktoré si uplatnila ako popisuje poštou.
Na základe toho bola aj reklamácia po ukončení riešená odoslaním tovaru po oprave na adresu zákazníčky, pričom došlo k systémovej chybe, kedy zákazníčka obdržala správu s výzvou na osobné prevzatie, namiesto informácie o odoslaní tovaru na jej adresu prepravnou spoločnosťou DPD. Čo vysvetľuje dôvod, prečo tovar v čase osobnej návštevy zákazníčkou, resp. ňou poverenou osobou nebol v predajni Čestlice, ale už na ceste k zákazníčke prepravnou spoločnosťou.
Časový prestoj v doručení vznikol z dôvodu, že zákazníčka neuviedla na seba tel. kontakt a na uvedenej adrese sa nezdržuje. Preto sa dopravnej spoločnosti (kuriérovi) podarilo tovar doručiť na tretí pokus (predlženie približne o 10 dní).
Následne spotrebiteľka tovar prevzala bez výhrad, čím je reklamácia riadne uzatvorená a ukončená.
Za systémovú chybu odoslania nesprávnej správy na zákazníčku sa spoločnosť Electro World ospravedlňuje a náklady boli spotrebiteľke kompenzované.
Prosím o uzatvorenie sťažnosti.
Ďakujem.
Ingrid Weintragerová
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.