Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.10.2013 jsem si zakoupila polobotky za 1 660,-Kč. Boty jsem dle návodu naimpregnovala a když jsem v nich vyšla po dešti na nákup, tak ve špičce boty jsem je měla silně promočené.
21.10.2013 jsem boty reklamovala.
1.11.2013 mě byly boty předány s tím, že se reklamace neuznává, že boty nebyly impregnovány. Boty jsem opět naimpregnovala, ale po chůzi v mokru opět se objevila mokrost ve špičce bot.
Podle mě je závada buď ve špatně nalisovaném svršku boty s podrážkou, nebo švy boty jsou pro vlhkost průchozí.
Kód zboží R-L 1772-00 39 UNI
Požaduji vyměnit boty za stejné, v případě, že se závada objevuje v celé serii, tak vyměnit za jiné nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace, má možnost se obrátit na nezávislého odborníka, který vypracuje objektivní posudek. V případě, že bude daný posudek vyznívat ve prospěch spotřebitele a reklamace bude na základě tohoto posudku uznána, má spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady podle § 598 občanského zákoníku.
Subjekt Prokeš David se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.