Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
9.12.2016 jsem si objednala přes e-shop datartu kameru do auta, do dnešního dne kamera nedorazila ani se nikdo neozval, proto jsem dnes okolo 9 hod. ráno sama kontaktovala zákaznickou linku, kde paní zadala na prověření, do 16 hod. se nikdo neozval, proto jsem volala zák. linku znovu, paní mi sdělila, že z odesílající pobočky se stále nikdo neozval, proto jsem ji řekla, že bych byla ráda kdyby mi dala během dneška nejpozději do 19 hod. vědět jestli můžu s kamerou počítat ( podotýkám, že jsem kameru zaplatila platební kartou online 9.12 ). Do 19 hod. se opět nikdo neozval, proto jsem absolvovala 3 telefonát se zák. linkou, kde byl opět výsledek stejný, kamera není a nemám ani zprávu zda ji do Vánoc dodržím.
Buďto navrácení platby + kompenzace za jednání s klientem, nebo podací číslo balíčku a okamžité odeslání kamery.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
s paní Morávkovou jsme se spojili a dořešili dodání zboží.
S přátelským pozdravem
Lenka Karásková
Manažer péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Myslím si, že pokud bych nezadala stížnost přes tyto stránky, Datart by si vůbec s mým problemem nelámal hlavu. Po vašem kontaktování společnosti se mi okamžitě ozvali s tím, že je kamera již poslaná a dostala jsem kompenzaci poukazkou ve výši 200,- Kč. Tímto bych chtěla poděkovat za pomoc.