Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:253
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#13870Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 8 lety

Petra Morávková

Znění stížnosti

9.12.2016 jsem si objednala přes e-shop datartu kameru do auta, do dnešního dne kamera nedorazila ani se nikdo neozval, proto jsem dnes okolo 9 hod. ráno sama kontaktovala zákaznickou linku, kde paní zadala na prověření, do 16 hod. se nikdo neozval, proto jsem volala zák. linku znovu, paní mi sdělila, že z odesílající pobočky se stále nikdo neozval, proto jsem ji řekla, že bych byla ráda kdyby mi dala během dneška nejpozději do 19 hod. vědět jestli můžu s kamerou počítat ( podotýkám, že jsem kameru zaplatila platební kartou online 9.12 ). Do 19 hod. se opět nikdo neozval, proto jsem absolvovala 3 telefonát se zák. linkou, kde byl opět výsledek stejný, kamera není a nemám ani zprávu zda ji do Vánoc dodržím.


Požadované řešení

Buďto navrácení platby + kompenzace za jednání s klientem, nebo podací číslo balíčku a okamžité odeslání kamery.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 05:21, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2016 13:39, před 8 lety

Dobrý den,

s paní Morávkovou jsme se spojili a dořešili dodání zboží.

S přátelským pozdravem

Lenka Karásková

Manažer péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 08:44, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.1.2017 09:05, před 8 lety


Petra Morávková

Hodnocení:

Komentář: Myslím si, že pokud bych nezadala stížnost přes tyto stránky, Datart by si vůbec s mým problemem nelámal hlavu. Po vašem kontaktování společnosti se mi okamžitě ozvali s tím, že je kamera již poslaná a dostala jsem kompenzaci poukazkou ve výši 200,- Kč. Tímto bych chtěla poděkovat za pomoc.