Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 2.1.2016 byl na prodejně v Ostravě Electro World OC Futurum Ostrava zakoupen mobilní telefon Alcatel Onetouch C 7041D. Ten bez problémů fungoval do dne 25.11.2016, kdy u telefonu došlo k zatuhnutí a po vytažení baterie(telefon jinak nešel vypnout) bylo provedeno tovární nastavení. Bohužel ani toto nepomohlo a telefon bylo možno vypnout pouze vytažením baterie. Přístroj byl na pobočce Electro World OC Futurum v Ostravě reklamován dne 26.11.2016.Při předávání pracovníkovi na reklamačním oddělení se závada projevila, telefon musel být vypnut vytažením baterie. V reklamačním protokolu ze dne 26.11.2016 číslo R000098266 byly tyto problémy vypsány, mobil byl odeslán do opravy servisu Britex CZ Milady Horákové 125, Kladno. Servisním listem č.3498972 fy. Britex CZ byla tato reklamace uznána s tím, že byla vyměněna systémová deska. Přístroj byl vyzvednut v pondělí 28.11.2016 v dopoledních hodinách. Bohužel již 30.11.2016 tento telefon se znovu samovolně vypnul a znovu se zasekl v nahrávací obrazovce. Při opětovné reklamaci přístroj byl na pobočce OC Futurum v Ostravě reklamován dne 1.12.2016.Při předávání pracovníkovi na reklamačním oddělení se závada znovu projevila, telefon musel být vypnut vytažením baterie. V reklamačním protokolu ze dne 1.12.2016 číslo R000101362 byly tyto problémy vypsány,mobil byl opětovně odeslán do opravy servisu Britex CZ. Servisním listem č.3507973 fy. Britex CZ byla tato reklamace zamítnuta s tím, že se popsaná závada neprojevila a že byla neoprávněná. Přístroj byl vyzvednut v pátek 16.12.2016 v odpoledních hodinách. Dnes 19.12.2016 se závada znovu projevila, telefon se znovu vypnul a zůstal zatuhnutý ve spouštěcím režimu. V posledním servisní listu mi opravce fy. Britex CZ sděluje, že příští neodůvodněnou reklamaci budu muset uhradit. Prosím o radu, jak postupovat dále. Určitě znovu půjdu telefon reklamovat. Ale sám mám obavu, jak to dopadne. Znovu bych chtěl zdůraznit, že při obou převzetích telefonu pracovníky reklamačního oddělení se závada PROJEVILA !!! Ale slovo reklamačního pracovníka Electro World je asi málo.
Alcatel Onetouch C 7041D, IMEI 865973025465560
Odstoupení od smlouvy a navrácení peněz.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího. Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý deň,
po preverení všetkých dostupných informácii bola reklamácia s popisom vady "... po zapnutí se zasekne na úvodní obrazove..." prijatá na pobočke Ostrava dňa 21.12.2016 pod číslom R000106154 a riadne vybavená opravou (výmena vadného dialu) o čom bol zákazník informovaný dňa 29.12.2016 a následne dňa 3.1.2017 tovar po oprave bez výhrady prevzal a riadne užíva.
týmto spoločnosť Electro World považuje podnet spotrebiteľa za vybavený a žiadame o uzatvorenie.
v prípade vyskytu vady na tovare má zákazník právo na uplatnenie záručnej reklamácie v ktorejkoľvek pobočke Electro World a reklamácia bude predajcom riadne vybavená.
Ďakujem.
S pozdravom
Ingrid Weintragerová
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.
Hodnocení: