Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dne 15.12 se mi pan z ppl nedokazal telefonicky ozvat ,ani nezvonil a predal muj balik cizi osobe platbu jsem poslala na ucet cily nemam penize ani balik
Lionsport,zasilks s cislem 80062908777
Melo by byt rychle reseni balik byl darkem na vanoce takze chci budto penize nebo balik a zjistit kdo prevzal balik a kaky ridic hlavne predaval vubec se neodvazil zavolat napsat nic tohle jednani je tak neadekvatni neprofesialni
|
Tweet |
Pokud by při obstarávání přepravy věci vznikla na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce, tedy odesílatel zboží. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.