Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den, dne 18.12.2016 jsem na pobocce Billa Florenc, koupil baleni dvou tunakovych toustu,dnes 20.12.2016 jsem v praci rozbalil prvni toust a ihned po prvnim kousnuti jsem musel jit zvracet protoze se mi v krku zasekl nejaky nechutny dlouhy vlas. Prvni nakousnuty toust jsem tedy vyhodil, druhy toust jsem rozdelil na dve pulky a zjistil ze je tam dalsi vlas! Mam vsechno vyfoceno takze zde necham email na sebe a doufam ze s to bude nejak resit,tousty stoji skoro 50kc, coz neni mala castka, takze doufam ze se nekdo ozve a bude se to resit, fotky mam vyfocene takze neni problem vse nasdilit na soc. site... Dekuji za pochopeni, Miloslav Hulmak
Pozaduji minimalne vraceni penez!
|
Tweet |
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Státní veterinární správa je oprávněna k provedení kontroly způsobu výroby. Státní zemědělská a potravinářská inspekce má na starosti způsob prodeje a skladování.
Vážený pane Hulmaku,
děkujeme za zprávu. Velmi nás tato záležitost mrzí. Samozřejmě máte nárok na reklamaci zboží. Až budete mít cestu na prodejnu, zastavte se prosím u vedoucího a on s Vámi záležitost dořeší.
V případě, že máte jakýkoliv podnět k naší prodejně, obraťte se prosím buď na vedoucí/ho, nebo Vám jsme k dispozici na info@billa.cz
Děkujeme a omlouvám se za tuto nepříjemnost.
S pozdravem
Vaše BILLA
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.