Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#13876Vlasy v tuňákovém toustu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2016, před 8 lety

Miloslav Hulmak

Znění stížnosti

Dobry den, dne 18.12.2016 jsem na pobocce Billa Florenc, koupil baleni dvou tunakovych toustu,dnes 20.12.2016 jsem v praci rozbalil prvni toust a ihned po prvnim kousnuti jsem musel jit zvracet protoze se mi v krku zasekl nejaky nechutny dlouhy vlas. Prvni nakousnuty toust jsem tedy vyhodil, druhy toust jsem rozdelil na dve pulky a zjistil ze je tam dalsi vlas! Mam vsechno vyfoceno takze zde necham email na sebe a doufam ze s to bude nejak resit,tousty stoji skoro 50kc, coz neni mala castka, takze doufam ze se nekdo ozve a bude se to resit, fotky mam vyfocene takze neni problem vse nasdilit na soc. site... Dekuji za pochopeni, Miloslav Hulmak


Požadované řešení

Pozaduji minimalne vraceni penez!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 09:27, před 8 lety

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Státní veterinární správa je oprávněna k provedení kontroly způsobu výroby. Státní zemědělská a potravinářská inspekce má na starosti způsob prodeje a skladování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2016 10:17, před 8 lety

Vážený pane Hulmaku,

děkujeme za zprávu. Velmi nás tato záležitost mrzí. Samozřejmě máte nárok na reklamaci zboží. Až budete mít cestu na prodejnu, zastavte se prosím u vedoucího a on s Vámi záležitost dořeší.
V případě, že máte jakýkoliv podnět k naší prodejně, obraťte se prosím buď na vedoucí/ho, nebo Vám jsme k dispozici na info@billa.cz

Děkujeme a omlouvám se za tuto nepříjemnost.

S pozdravem

Vaše BILLA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2017 12:52, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 12:02, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.