Společnost


Google Inc.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13877Platby přes internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2016, před 8 lety

Jan Máca

Znění stížnosti

Mám nastavenou platební kartu pro platby přes internet. U mého 9ti letého syna jsem zadal, aby bylo při každé platbě požadováno heslo, které syn nezná. Bohužel mi tato pojistka selhala a můj syn zcela nechtěně a nevědomky provedl řadu plateb ve hře. Jakmile jsem toto zjistil zablokoval jsem kartu a požádal GOOGLE Play o vrácení peněz. U částek které ještě nebyly strženy tak učinil, u částek které si již strhl odmítl vrácení peněz i přes to že platby proběhly 15.12.2016 a reklamovány byly 20.12.2016.
Vzhledem k věku syna nemohlo jít o úmyslné platby, bohužel ani netuší že se něčeho takového dopustil.


Produkt

ROBLOX je herní aplikací


Požadované řešení

Prosím o pomoc s vyjednáním se společností GOOGLE PLAY o navrácení peněz za neůmyslné a nechtěné platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2016 11:04, před 8 lety

Společnost Google Inc. na svých webových stránkách nabízí službu "Povinné ověření nebo zadání hesla při nákupech". Po aktivaci této službu je nutné při každém nákupu digitálního obsahu na Google play (včetně nákupů v aplikacích) provést ověření (zadání hesla, ověření otiskem prstu).

Pokud bylo ověření zadáno, má spotřebitel 30 minut na nákup libovolného typu digitálního obsahu na Google Play (včetně nákupů v aplikacích). Po uplynutí této doby bude ověření třeba provést znovu (výchozí nastavení).

Nastavil-li si spotřebitel tuto službu, zavázala se společnost k dodržení výše uvedeného postupu. Při porušení své smluví povinnosti (dodržet zmíněný postup) odpovídá spotřebiteli za škodu, která mu tímto porušením povinnosti ze strany společnosti vznikla. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat po společnosti náhradu škody, v daném případě vrácení všech plateb, které proběhly bez ověření, i když bylo ověření při nákupech nastaveno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 15:11, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.