Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám nastavenou platební kartu pro platby přes internet. U mého 9ti letého syna jsem zadal, aby bylo při každé platbě požadováno heslo, které syn nezná. Bohužel mi tato pojistka selhala a můj syn zcela nechtěně a nevědomky provedl řadu plateb ve hře. Jakmile jsem toto zjistil zablokoval jsem kartu a požádal GOOGLE Play o vrácení peněz. U částek které ještě nebyly strženy tak učinil, u částek které si již strhl odmítl vrácení peněz i přes to že platby proběhly 15.12.2016 a reklamovány byly 20.12.2016.
Vzhledem k věku syna nemohlo jít o úmyslné platby, bohužel ani netuší že se něčeho takového dopustil.
ROBLOX je herní aplikací
Prosím o pomoc s vyjednáním se společností GOOGLE PLAY o navrácení peněz za neůmyslné a nechtěné platby.
|
Tweet |
Společnost Google Inc. na svých webových stránkách nabízí službu "Povinné ověření nebo zadání hesla při nákupech". Po aktivaci této službu je nutné při každém nákupu digitálního obsahu na Google play (včetně nákupů v aplikacích) provést ověření (zadání hesla, ověření otiskem prstu).
Pokud bylo ověření zadáno, má spotřebitel 30 minut na nákup libovolného typu digitálního obsahu na Google Play (včetně nákupů v aplikacích). Po uplynutí této doby bude ověření třeba provést znovu (výchozí nastavení).
Nastavil-li si spotřebitel tuto službu, zavázala se společnost k dodržení výše uvedeného postupu. Při porušení své smluví povinnosti (dodržet zmíněný postup) odpovídá spotřebiteli za škodu, která mu tímto porušením povinnosti ze strany společnosti vznikla. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat po společnosti náhradu škody, v daném případě vrácení všech plateb, které proběhly bez ověření, i když bylo ověření při nákupech nastaveno.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.