Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prostřednictvím slevového portálu "www.kouzelnydeda.cz" jsem si dne 14. 12. 2015 zakoupila poukaz na "Celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším relaxačním centru v Česku".
Bohužel již několik dlouhých týdnů jsem společnost telefonicky kontaktovala a v lepším případě, pokud hovor výjimečně přijali, mi bylo sděleno, že mám počkat, až opraví whirpool, že službu nemohou v tuto chvíli poskytnout. Snažila jsem se průběžně opět několikrát dovolat na linku, domluvit se na řešení, žádala jsem kontakt na kompetentní osobu k řešení této potíže, bohužel, bezúčelně.
Napsala jsem tedy mail s žádostí o vrácení finanční částky, kterou jsem již uhradila dne 14. 12. 2015 a to 1590,- Kč. Jako doklad jsem doložila potvrzení o zaplacení z banky.
Centrem mi bylo pouze sděleno, že jsem se měla objednat přes internet. Nicméně, vzhledem k faktu, že službu, kterou jsem zaplatila, nebyli -a stále nejsou- schopni poskytnout, nerozumím, proč bych měla rezervovat něco, co jsem zaplatila a nemohu využít?? Ve stejném znění jsem tuto zprávu mailem podala i centru.
Ovšem poté mi bylo pouze mailem sdělelno, že službu sice nebudou moci poskytnout nikdy, protože tento provoz jim byl obchodním centrem zakázán, ale mohou vrátit 250,- Kč. (Cena voucheru je 1590,- Kč a tento soukromý whirpool je stežejní částí celé služby) Pokud by člověk chtěl do veřejného welnessu, nemusel by si přece platit soukromý..
Snažila jsem se tedy dále komunikovat prostřednictvím mailu, přičemž mi bylo po několika dnech sděleno, že peníze za službu vlastní portál, ať si to vyřeším tam a že do 31. 12. 2016 ještě budou v provozu sauny a po novém roce už ani to.. Tudíž- nevhodné hygienické podmínky již nejen v nabízeném soukromém whirpoolu, který museli odstranit, ale také již v saunách. Opravdu nemám v úmyslu této "rádoby služby" využít a riskovat tak vlastní zdraví.
Vzhledem k reakci Relaxačně saunového centra Harfa jsem požádala o vyřízení celé věci portál kouzelnydeda.cz a navrácení mnou již zaplacené finanční částky.
Bohužel zaslala jsem již dva maily, které jsou stále bez odezvy, voucher je platný do 30. 12. 2016 a v tuto chvíli bych Vás ráda požádala o radu jak dále postupovat v tomto případě.
Předem děkuji za Váš čas a přeji pěkný den.
"Celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším relaxačním centru v Česku"
navrácení již uhrazené částky
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek serveru kouzelnydeda.cz je provozovatel serveru pouze zprostředkovatelem daného obchodu. Spotřebitel má tedy smluvní vztah s poskytovatelem služby, nikoli se slevovým portálem. Je tedy třeba komunikovat ohledně poskytování služby i smlouvy samotné přímo s poskytovatelem.
Obecně lze od smlouvy odstoupit, poruší-li druhá smluvní strana závazek podstatným způsobem. Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Pokud služba nemůže být vůbec poskytnuta, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci,
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.