Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#13879Distribuce letáku proti výslovnému zákazu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2016, před 8 lety

Tomáš Marvan

Znění stížnosti

Hrst letáků pohozena u vchodu do domu na schodu, ačkoliv u mé schránky je výslovný zákaz vhazovat letáky nebo je i pokládat na schod.
Distribuci údajně organizuje sám Kaufland.
Potvrdit tuto skutečnost se mi nepodařilo, zákaznický telefon trvale obsazen, kontaktní formulář nelze odeslat, protože odmítám Kauflandu dát souhlas k používání mých osobních údajů.


Požadované řešení

1) Důrazně poučit příslušného roznašeče, aby respektoval zákaz vhazování reklam.
2) Sdělit mi přímý kontakt na pracovníka, zodpovědného za práci roznašečů - pro případ opakovaných problémů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2016 21:39, před 8 lety

Pokud společnost distribuuje svůj propagační materiál i přesto, že spotřebitel dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena, porušuje společnost zákaz šíření nevyžádané reklamy, který je stanoven v § 2 odst. 1 písm. c) zákona o regulaci reklamy. Za porušení tohoto zákazu může být společnosti udělena pokuta až do výše 2 000 000,- Kč. Pokud společnost od svého jednání neupustí ani poté, co byla spotřebitelem vyzvána, bude vhodné obrátit se na krajský živnostenský úřad, který v tomto případě vykonává dozor nad dodržováním pravidel stanovených v zákoně o regulaci reklamy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3459/podnet-zivnostenskemu-uradu-pro-sireni-obtezujici-tistene-reklamy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2016 10:14, před 8 lety

Vážený zákazníku,

je nám líto, že jste se nemohl dovolat na naše Zákaznické centrum z důvodu přetížení linky, a omlouváme se za způsobené komplikace. Zašlete nám prosím své telefonní číslo na e-mail: service@kaufland.cz, rádi Vás budeme kontaktovat zpět.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši reakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2016 09:14, před 8 lety


Tomáš Marvan

Telefonní číslo odesláno na uvedený e-mail (s výslovným upozorněním, že může být použito výhradně pro účely řešení mé stížnosti).

Tomáš Marvan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2016 10:37, před 8 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za reakci a Váš e-mail, prostřednictvím kterého Vás budeme v co nejbližší době kontaktovat zpět.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2017 13:28, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2017 12:28, před 8 lety


Tomáš Marvan

Dne 2.1.2017 jsem na odeslal na adresu service@kaufland.cz (na základě jejich
požadavku mailem) veškeré své kontaktní údaje včetně adresy. Tyto údaje měly být poskytnuty jejich příslušnému lokálnímu pracovníkovi k vyřešení stížnosti. Od té doby nemám ve věci žádnou zprávu, nikdo mě již nekontaktoval.
S tímto stavem samozřejmě nejsem spokojen.
Tomáš Marvan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:17, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.