Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Hrst letáků pohozena u vchodu do domu na schodu, ačkoliv u mé schránky je výslovný zákaz vhazovat letáky nebo je i pokládat na schod.
Distribuci údajně organizuje sám Kaufland.
Potvrdit tuto skutečnost se mi nepodařilo, zákaznický telefon trvale obsazen, kontaktní formulář nelze odeslat, protože odmítám Kauflandu dát souhlas k používání mých osobních údajů.
1) Důrazně poučit příslušného roznašeče, aby respektoval zákaz vhazování reklam.
2) Sdělit mi přímý kontakt na pracovníka, zodpovědného za práci roznašečů - pro případ opakovaných problémů.
|
Tweet |
Pokud společnost distribuuje svůj propagační materiál i přesto, že spotřebitel dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena, porušuje společnost zákaz šíření nevyžádané reklamy, který je stanoven v § 2 odst. 1 písm. c) zákona o regulaci reklamy. Za porušení tohoto zákazu může být společnosti udělena pokuta až do výše 2 000 000,- Kč. Pokud společnost od svého jednání neupustí ani poté, co byla spotřebitelem vyzvána, bude vhodné obrátit se na krajský živnostenský úřad, který v tomto případě vykonává dozor nad dodržováním pravidel stanovených v zákoně o regulaci reklamy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3459/podnet-zivnostenskemu-uradu-pro-sireni-obtezujici-tistene-reklamy.
Vážený zákazníku,
je nám líto, že jste se nemohl dovolat na naše Zákaznické centrum z důvodu přetížení linky, a omlouváme se za způsobené komplikace. Zašlete nám prosím své telefonní číslo na e-mail: service@kaufland.cz, rádi Vás budeme kontaktovat zpět.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši reakci.
Telefonní číslo odesláno na uvedený e-mail (s výslovným upozorněním, že může být použito výhradně pro účely řešení mé stížnosti).
Tomáš Marvan
Vážený zákazníku,
děkujeme za reakci a Váš e-mail, prostřednictvím kterého Vás budeme v co nejbližší době kontaktovat zpět.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dne 2.1.2017 jsem na odeslal na adresu service@kaufland.cz (na základě jejich
požadavku mailem) veškeré své kontaktní údaje včetně adresy. Tyto údaje měly být poskytnuty jejich příslušnému lokálnímu pracovníkovi k vyřešení stížnosti. Od té doby nemám ve věci žádnou zprávu, nikdo mě již nekontaktoval.
S tímto stavem samozřejmě nejsem spokojen.
Tomáš Marvan
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.