Společnost


PODOL, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1388Vrácení financí za neposkytnutí služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2013, před 11 lety

Lenka Džanajová

Znění stížnosti

Objednali jsme si ubytování v ubytovně POZIMOS ve Zlíně patřící společnosti PODOL spol.s r.o, kde z informací na internetu a fotek se zdálo, že ubytování bude solidní. Po 15 min. v pokoji, jsme ale pochopili, že se v pokoji klidným spánkem nevyspíme, jelikož sousedé byli opilí stavbaři a naši romští spoluobčané, kteří dělali neskutečný rámus. Sbalili jsme si tedy věci a chtěli na recepci vrátit finance, načež nám bylo odpovězeno, že nejsme na hotelu, ale v ubytovně, takže musíme počítat s tím, že klidná noc nebude. Jestli jsme slepí a poukázali nás na ceduli na recepci, kde bylo napsáno: " Zaplacené peníze za ubytování nevracíme". Obětovali jsme tedy zaplacené peníze a ubytovali se jinde. I přes urgenci finance za ubytování vrátit nechtějí.


Služba, kterou jsme si zaplatili využita nebyla z výše uvedených důvodů, ani jsme se ustlaných postelí netkli, takže náklad na nevyžití objednaných služeb byl nulový. A to, že jsme službu nevyužili, nebylo vyvoláno námi, ale podmínkami neslučující se s přenocováním.


Produkt

Ubytování


Požadované řešení

Vrácení peněz za zaplacené ubytování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2013 11:04, před 11 lety

Dle § 759 občanského zákoníku může ubytovaný od smlouvy o ubytování odstoupit před uplynutím dohodnuté doby. Ubytovatel může žádat náhradu újmy, která mu tím vznikne pouze pokud nemohl takové újmě zabránit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 10:47, před 10 lety

Bohužel se společnost PODOL, spol. s r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Jako navrhovatel by musel prokázat vznik nároku důkazními prostředky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.