Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme si ubytování v ubytovně POZIMOS ve Zlíně patřící společnosti PODOL spol.s r.o, kde z informací na internetu a fotek se zdálo, že ubytování bude solidní. Po 15 min. v pokoji, jsme ale pochopili, že se v pokoji klidným spánkem nevyspíme, jelikož sousedé byli opilí stavbaři a naši romští spoluobčané, kteří dělali neskutečný rámus. Sbalili jsme si tedy věci a chtěli na recepci vrátit finance, načež nám bylo odpovězeno, že nejsme na hotelu, ale v ubytovně, takže musíme počítat s tím, že klidná noc nebude. Jestli jsme slepí a poukázali nás na ceduli na recepci, kde bylo napsáno: " Zaplacené peníze za ubytování nevracíme". Obětovali jsme tedy zaplacené peníze a ubytovali se jinde. I přes urgenci finance za ubytování vrátit nechtějí.
Služba, kterou jsme si zaplatili využita nebyla z výše uvedených důvodů, ani jsme se ustlaných postelí netkli, takže náklad na nevyžití objednaných služeb byl nulový. A to, že jsme službu nevyužili, nebylo vyvoláno námi, ale podmínkami neslučující se s přenocováním.
Ubytování
Vrácení peněz za zaplacené ubytování
|
Tweet |
Dle § 759 občanského zákoníku může ubytovaný od smlouvy o ubytování odstoupit před uplynutím dohodnuté doby. Ubytovatel může žádat náhradu újmy, která mu tím vznikne pouze pokud nemohl takové újmě zabránit.
Bohužel se společnost PODOL, spol. s r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Jako navrhovatel by musel prokázat vznik nároku důkazními prostředky.