Společnost


TV CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13880NEVRÁCENÉ PENÍZE ZA VRÁCENÝ BALÍČEK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2016, před 8 lety

JOSEF KALINA

Znění stížnosti

OBJEDNAL JSEM SI ZBOŽÍ Z TV KLENOTY 30.10.2016.MĚL TO BÝT DÁREK NA VÁNOCE. BYL TO PRSTEN A DVOJE NÁUŠNICE.PRSTEN I NÁUŠNICE JSEM VRÁTIL ZPĚT, BYLA TO ŠPATNÁ VELIKOST.A I NÁUŠNICE PRO NEVYHOVUJÍCÍ VZHLED.NA TV KLENOT OBRAZOVCE TO VYPADALO JINAK.POSLAL JSEM ZBOŽÍ TEDY PODLE POSTUPU,JAK UVÁDĚJÍ ZPĚT S ČÍSLEM KONTA.NEPŘIŠLA MI ŽÁDNÁ SMS,JAK PÍŠOU PO OBDRŽENÍ ZÁSILKY.ZKOUŠEL JSEM NĚKOLIKRÁT VOLAT,ALE VŠAK BEZVÝSLEDNĚ.POSLAL JSEM I EMAIL.DOSUD MI VŠAK NIKDO NEODPOVĚDĚL.CHCI JEN NAVRÁTIT PENÍZE,KTERÉ ČINNÍ 898 KČ.A OD FIRMY TV KLENOTY, ČEKÁM SOLIDNÍ JEDNÁNÍ.


Produkt

ČÍSLO OBJEDNÁVKY JE 709182


Požadované řešení

ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ,CHCI VRÁTIT PENÍZE ZPĚT.JÁ PODMÍNKY VRÁCENÍ,TAK JAK UVÁDĚJÍ DODŽEL.TAK I JÁ ČEKÁM OD TV KLENOTY STEJNÉ JEDNÁNÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 10:35, před 8 lety

Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. V daném případě však již spotřebitel zboží prodávajícímu odeslal, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky.

Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky jsou uvedeny v čl. 10.7. všeobecných obchodních podmínek společnosti TV CZ s.r.o. Je zde mimo jiné zmíněné, že prodávající zpracuje vrácení platby do 30 dní od doručení vráceného zboží do skladu společnosti. Pokud však spotřebitel od smlouvy odstoupil v zákonné lhůtě 14 dní, výše uvedená smluvní záruka se neužije.

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 20:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.