Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13884Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 9 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2016, před 8 lety

Kateřina Metelková

Znění stížnosti

Dobrý den,

internetový prodejce, od kterého jsem si objednala zboží, slibuje dodání do druhého dne od převzetí Českou poštou. Pošta balík převzala, ale nedodala. Vím, že teď mají hodně práce, a tak jsem se jim snažila ulehčit práci a požádala jsem o uložení balíku bez pokusu o dodání domů. Balík se z Prahy ani nehnul, a proto jsem dnes volala na call centrum, kde mi pán tvrdil, že je balík asi někde na cestě. Asi. Zeptala jsem se ho, co mám v takovém případě dělat? Obsah balíku jsem k svátku už předat nemohla, tak bych to ráda stihla alespoň na vánoce, ale když to tak vidím, asi se nedočkám. Prý se s tím nedá dělat nic. To je docela výsměch, když mají s dodáním několik dní zpoždění.


Produkt

Zásilka č. DR0264634409L


Požadované řešení

Urgence?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 15:51, před 8 lety

Česká pošta výslovně garantuje možnost vyzvednutí "Balíku Na poštu" na zvolené poště již následující pracovní den. Na místě je tedy uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.