Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Od září 2016 jsem si vybavil kartu pro mladé u Vodafonu, pak každý měsíc mi chodí pravidelnľ sms že mi končí služba sleva pro mladé, už jsem to jednou řešil a bylo mi uznáno za pravdu že bych měl mít danou slevu. Teď znova. Už mě to přestáva bavit každý měsíc řešit to samé, pokud jse to nespraví nemám dále zájem o kartu vodafone. A další problém je že mi chodí informační sms od vodafonu uprostřed noci ve 3:00-4:00 co je absolutně protivné, nepřeju si aby mě to budilo.
Navrácení tarifu pro mladé bez každoměsíčního řešení toho samého problému. Neposílání sms od vodafone uprostřed noci.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré odpoledne, pane Vajdo,
rádi se na příčinu podíváme a zařídíme nápravu. Abychom to mohli udělat, napište nám prosím do Centra péče přes http://tam.je/formular.
Děkuji a přeji hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.